پوتین به رهبر انقلاب تسلیت گفت/ ۵شنبه عزای عمومی اعلام شد
پوتین به رهبر انقلاب تسلیت گفت/ ۵شنبه عزای عمومی اعلام شد

در پی حمله تروریستی در کرمان، سید ابراهیم رئیسی با صدور پیامی، ضمن محکومیت شدید جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان همزمان با مراسم بزرگداشت فرمانده فقید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپهبد شهید قاسم سلیمانی، این اقدام را جنایت ایران ستیزان و عمال ترور و سیاهی عنوان کرد و ضمن موظف کردن مسئولان […]

- پوتین به رهبر انقلاب تسلیت گفت/ ۵شنبه عزای عمومی اعلام شد

در پی حمله تروریستی در کرمان، سید ابراهیم رئیسی با صدور پیامی، ضمن محکومیت شدید جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان همزمان با مراسم بزرگداشت فرمانده فقید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپهبد شهید قاسم سلیمانی، این اقدام را جنایت ایران ستیزان و عمال ترور و سیاهی عنوان کرد و ضمن موظف کردن مسئولان به رسیدگی فوری به مجروحان این حادثه، بر پیگیری و شناسایی سریع عاملان و آمران این اقدام کور و بزدلانه تاکید کرد.

همچنین پوتین، رئیس جمهور روسیه انفجار تروریستی در کرمان را به رهبرانقلاب تسلیت گفت.

رییس‌جمهور ترکیه نیز در واکنش به انفجارهای تروریستی کرمان اعلام کرد: ما از حادثه تروریستی و منزجرکننده در استان کرمان بسیار متاسفیم. خداوند کسانی را که در این حملات جان خود را از دست دادند رحمت کند و برای مجروحان نیز شفای عاجل آرزومندم. من به مردم دوست و برادر ایران تسلیت می گویم.
 
رهبر جریان حکمت ملی عراق نیز این حادثه تروریستی را به رهبر معظم انقلاب و دولت و ملت ایران تسلیت گفت. سیدعمار حکیم، اقدام تروریستی در شهر کرمان ایران را که ده‌ها قربانی غیر نظامی در پی داشته، به‌شدت محکوم و تقبیح کرد. وی از خداوند متعال برای شهدا رحمت و مغفرت و برای مجروحان طلب شفا و سلامت کرد. 

منبع: اطلاعات انلاین