با مروری بر اسامی بازیکنان حاضر در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر بیست‌ویکم به نام مدافع بلندقامت برزیلی استقلال می‌رسیم. در زمستان سال ۱۴۰۰ و پس از جدایی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند سرمربی وقت استقلال به سراغ یک مدافع بلندقامت برزیلی که در لیگ برتر عربستان توپ می‌زد رفت. فرهاد مجیدی که آمار […]

- تاریخ باز هم در زمستان برای آبی‌ها تکرار می‌شود/ این بازیکن به استقلال می‌آید تا دوباره قهرمان شوند!

با مروری بر اسامی بازیکنان حاضر در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر بیست‌ویکم به نام مدافع بلندقامت برزیلی استقلال می‌رسیم.

در زمستان سال ۱۴۰۰ و پس از جدایی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند سرمربی وقت استقلال به سراغ یک مدافع بلندقامت برزیلی که در لیگ برتر عربستان توپ می‌زد رفت. فرهاد مجیدی که آمار درخشانی با استقلال در لیگ برتر بیست‌ویکم کسب کرده بود، با اضافه کردن رافائل سیلوا به جمع مدافعان استقلال شرایطی ایجاد کرد که نه‌تنها خروج یزدانی و مرادمند در استقلال احساس نشود بلکه با همین مدافع و در شرایطی مطلوب استقلال در نهایت و سه هفته مانده به پایان لیگ برتر قهرمانی خود را مسجل کند.

حالا و پس از گذشت حدود ۲ سال از آن زمان بار دیگر نام رافائل سیلوا برای بازگشت به مجموعه استقلال مطرح است. خاطره خوش حضور سیلوا و کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر بیست‌ویکم هنوز از یاد مسئولان باشگاه استقلال و البته هواداران این تیم بیرون نرفته و این روزها در محافل ورزشی به ویژه هواداری استقلال صحبت از این است که با حضور سیلوا در تیم استقلال که در نیم‌فصل اول که صدرنشینی را از آن خود کرد، شرایطی دقیقا مشابه با آن فصل لیگ در حال رقم خوردن است.

افراد نزدیک به جواد نکونام در این باره توضیح می‌دهند که سرمربی استقلالی‌ها به‌شدت به حضور سیلوا در استقلال اعتقاد دارد و از طرفی مدیران باشگاه استقلال نیز برای برطرف کردن موضوع شکایت سیلوا و پرداخت غرامت سنگین چندصدهزار دلاری به این بازیکن راضی هستند که این فوتبالیست برزیلی به جمع شاگردان نکونام برگشته و در نیم‌فصل دوم شرایط خط دفاعی استقلال بهتر از قبل دنبال شود.

در همین ارتباط: سرمربی استقلال الان کجاست؟/ مذاکرات جواد نکونام از خارج از ایران برای نیم‌فصل دوم

منبع: خبـر ورزشی