به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، فدراسیون فوتبال سنگال با ارسال نامه‌ای از نحوه‌ی میزبانی ایران و شرایط فراهم شده برای برگزاری دیدار دوستانه‌ی تیم‌های ملی فوتبال ساحلی ایران و سنگال تشکر کرد. متن نامه به شرح زیر است: «رییس فدراسیون فوتبال ایران کاروان اعزامی سنگال متشکل از بازیکنان، کادر فنی، اداری و […]

- فدراسیون فوتبال سنگال از مهدی تاج قدردانی کرد

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، فدراسیون فوتبال سنگال با ارسال نامه‌ای از نحوه‌ی میزبانی ایران و شرایط فراهم شده برای برگزاری دیدار دوستانه‌ی تیم‌های ملی فوتبال ساحلی ایران و سنگال تشکر کرد.

متن نامه به شرح زیر است:

«رییس فدراسیون فوتبال ایران

کاروان اعزامی سنگال متشکل از بازیکنان، کادر فنی، اداری و پزشکی برای برگزاری سه دیدار دوستانه‌ی فوتبال ساحلی میان دو فدراسیون به ایران سفر کردند. آن‌ها مراقبت‌ و توجه ویژه‌ای که در طول اقامتشان داشتند همراه با استقبال و مهمان نوازی شما را به ما گزارش داده‌اند. من از طرف همه‌ی آن‌ها و کمیته‌ی اجرایی فدراسیون فوتبال سنگال، از توجهی که نسبت به تیم ما نشان داده‌اید، صمیمانه تشکر می‌کنم.

از مسئولین برگزاری مربوطه لیلا یارمحمدی، عارف توسلی و علی افضلی که در انجام مسئولیت‌ها مهارت بالایی از خود نشان دادند، تشکر می‌کنیم. امیدواریم همکاری‌های دو کشور در زمینه‌های فوتبال و فوتبال ساحلی تداوم داشته باشد.

ضمن آرزوی سلامتی، مراتب تشکر و قدردانی عمیق ما را پذیرا باشید.

رییس فدراسیون فوتبال سنگال (از طرف ویکتور سه سیسه – دبیرکل)»

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا