به گزارش خبرنگار مهر، سردار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه امروز (چهارشنبه) در مراسم چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در مصلی امام خمینی (ره) اظهار کرد: امسال سالروز شهادت شهید سلیمانی، معطر به نام وجود مبارک حضرت صدیقه کبری است؛ اما امسال این واقعه با یک برجستگی مهم دیگر نیز […]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه امروز (چهارشنبه) در مراسم چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در مصلی امام خمینی (ره) اظهار کرد: امسال سالروز شهادت شهید سلیمانی، معطر به نام وجود مبارک حضرت صدیقه کبری است؛ اما امسال این واقعه با یک برجستگی مهم دیگر نیز مقارن شد و آن، نبرد قهرمانان فلسطین است.

وی افزود: مردان مقاومت در لبنان و یمن، بر اساس تشخیص صحیح و در حدی که لازم بود، میدان مقاومت فلسطین را پشتیبانی کردند؛ اما این نکته را باید به دشمنان اسلام و رژیم خونخوار صهیونیستی بگوییم که با وجود تبلیغات، معلوم شد چقدر نمی‌توانید در مقابل مقاومت، دوام آورید؛ وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که وقتی پایم را به داخل سرزمین‌های اشغالی گذاشتم، احساس کردم همه چیز فروپاشیده است.

سردار قاآنی گفت: صهیونیست‌ها مدعی بودند که یکی از بزرگ‌ترین ارتش‌های دنیا را دارند اما یک جریان مقاومت، این گونه شما را در هم تنید و به همین دلیل بود که آمریکای جنایتکار، با همه توان و قوای خودش، پشت سر رژیم صهیونیستی ایستاد و امروز همه ملت‌های آگاه در دنیا، رژیم صهیونیستی و آمریکا را در یک جدول واحد ترسیم می‌کنند و روزی خواهد رسید که آمریکای جنایتکار، بیشتر از امروز باید عواقب شوم دخالت خود و حمایت از رژیم صهیونیستی را بدهد.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران افزود: وقتی شما به این حوادث نگاه می‌کنید، ترجمه فرمایش مقام معظم رهبری که شهید سلیمانی دست مقاومت را پُر کرد را می‌بینید؛ امروز همه قدرت‌های مادی دنیا در غزه جمع شدند و این سرزمین غزه دیگر جایی برای ورود تانک‌های زرهی و ادوات نظامی ندارد.

وی افزود: هیچ سرزمینی وجود ندارد که زیر بمباران در هم تنیده نشده باشد، اما امروز ۸۹ روز است که ارتش‌های قدرتمند دنیا دور همدیگر جمع شدند و یک گروه مقاومت، در مقابل‌شان ایستاده است؛ تازه الان مقاومت فلسطین در جنگ بسیار سرحال‌تر شده است و بنا بر آمار رژیم صهیونیستی، نمودار تلفاتی که اعلام می‌کنند، هر روز بیشتر می‌شود و مقاومت با نشاط‌تر می‌جنگد و به حول قوه الهی، هر چقدر لازم باشد، محکم می‌ایستند.

سردار قاآنی ادامه داد: آن کسی که سرافکنده از این میدان خارج می‌شود، آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی خواهند بود. در مراسم تشییع شهید سلیمانی، یکی از رهبران برجسته مقاومت سه بار تاکید کرد آن کسی که در این صحنه با رژیم صهیونیستی می‌جنگد، شهید سلیمانی و برادرانش در فلسطین هستند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: شهید «العاروری» از قهرمانان فلسطین بود؛ این مرد، ۱۸ سال از عمر خود را زندان‌های رژیم صهیونیستی گذرانده بود اما مثل کوه، ایستاده بود. سردار قاآنی ضمن تسلیت به خانواده شهدای امروز حادثه تروریستی کرمان گفت: جنایت کرمان نشان می‌دهد، دشمن چقدر مستاصل شده اما نمی‌داند ایران، ریشه‌کن‌کردن رژیم صهیونیستی را رها نخواهد کرد.

منبع: مـهر