حمیدرضا صابری رئیس هیأت تنیس روی میز استان تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، درباره برگزاری اولین دوره مسابقات همگانی تنیس روی میز با عنوان «جام سلامت» در تهران و سایر استان‌ها اظهار داشت: این رویداد در دو رده زیر ۴۰ سال و بالای ۴۰ سال و در دو بخش مردان […]

- برگزاری اولین دوره مسابقات همگانی تنیس روی میز در تهران با عنوان «جام سلامت»

حمیدرضا صابری رئیس هیأت تنیس روی میز استان تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، درباره برگزاری اولین دوره مسابقات همگانی تنیس روی میز با عنوان «جام سلامت» در تهران و سایر استان‌ها اظهار داشت: این رویداد در دو رده زیر ۴۰ سال و بالای ۴۰ سال و در دو بخش مردان و بانوان، با حمایت گروه صنعتی گلرنگ و به میزبانی مراکز ۳۱ استان برگزار خواهد شد که زمان آن روز ۲۲ دی برای مردان و و ۲۹ دی برای بانوان در خانه تنیس روی میز استان تهران واقع در خیابان حجاب است.

وی ادامه داد: هدف اصلی از برگزاری این رویداد همگانی، توسعه ورزش و به ویژه رشته تنیس روی میز در میان مردم و همچنین کمک به سلامت جامعه و ایجاد نشاط در جامعه است. بر همین اساس مقرر شده که علاقه‌مندان به تنیس روی میز به طور رایگان در آن شرکت کنند. همچنین برای ۸ نفر برتر در هر دو بخش مردان و بانوان نیز جوایزی در نظر گرفته شده است.

صابری با تقدیر از مجید کیهانی مدیر آکادمی ورزش گروه صنعتی گلرنگ گفت: همکاری بخش‌های خصوصی کمک شایانی به ارتقاء سلامت جامعه و ایجاد یک فضای ورزش و مفرح می‌کند و امیدواریم با همکاری همه بخش‌ها بتوانیم رویداد‌های بیشتری را میزبانی کنیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا