ابتدای فصل بیشتر تماشاگران تیم استقلال خواهان جدایی سید حسین حسینی از ترکیب استقلال شدند. شدت انتقادات تا حدی پیش رفت که سید حسین در پستی با آبی ها خداحافظی کرد و همسر این دروازه بان هم به انتقادات واکنش نشان داد. استقلال برای خرید دروازه بان خارجی و علیرضا بیرانوند وارد عمل شد اما […]

- از فرش تا عرش؛ بازیکن منفوری که محبوب استقلالی‌ها شد

ابتدای فصل بیشتر تماشاگران تیم استقلال خواهان جدایی سید حسین حسینی از ترکیب استقلال شدند. شدت انتقادات تا حدی پیش رفت که سید حسین در پستی با آبی ها خداحافظی کرد و همسر این دروازه بان هم به انتقادات واکنش نشان داد.

استقلال برای خرید دروازه بان خارجی و علیرضا بیرانوند وارد عمل شد اما هیچ یک از تلاش ها در این زمینه ره به جایی نبرد و جواد نکونام دستور به بازگشت سید حسین به اردوی آبی داد. حسینی اما در دور رفت بازی ها یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود. او بارها و بارها با سیو دیدنی خودمانع از فروپاشی دروازه استقلال شد. به طور مثال در بازی با ملوان گرفتن ضربه پنالتی موجب ماندن استقلال در بازی شد و در نهایت آبی ها با گل از روی ضربه ایستگاهی به سه امتیاز بازی رسیدند. یا در بازی با پیکان که بازی پایانی استقلال در دور رفت بود، سید حسین حسینی روی دو صحنه مانع از گلزنی بازیکنان حریف شد و در این بازی هم استقلال به برتری رسید.

در عملکرد قابل دفاع سید حسین حسینی در دور رفت همین بس که استقلال با دریافت ۹ گل در ۱۵ بازی صاحب بهترین عملکرد در بین تیم های لیگ برتری در فاز دفاعی شد. این بازیکن منفور حالا تبدیل به بازیکن محبوب آبی ها شده است. کافی است به استادیوم آزادی بروید. سید حسین حسینی به شدت از سوی تماشاگران تشویق می شود. خیال جواد نکونام هم از بابت خط دروازه راحت است. به این خاطر که روی نیمکت هم محمد رضا خالدآبادی را دارد که فصل گذشته در بیشتر بازی های هوادار در لیگ برتر به میدان آمده است.

از فرش تا عرش. سید حسین حسینی این دو اتفاق تلخ و شیرین را در فاصله چند ماه تجربه کرده است. برگ برنده او البته صبر بود. صبر همراه تلاش بی اندازه.  

منبع: خبـر ورزشی