به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته نخست از دیدار‌های برگشت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور و لیگ برتر واترپلو زیر ۲۰ سال از فردا (جمعه) با بر گزاری ۶ دیدار در این دو رده سنی آغاز می‌شود. در آغاز […]

- آغاز دور برگشت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو از فردا

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته نخست از دیدار‌های برگشت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور و لیگ برتر واترپلو زیر ۲۰ سال از فردا (جمعه) با بر گزاری ۶ دیدار در این دو رده سنی آغاز می‌شود.

در آغاز هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فردا (جمعه) ابتدا تیم‌های زیر ۲۰ سال پالایش نفت آبادان و نفت و گاز گچساران از ساعت ۰۹:۰۰ صبح در استخر جهان آرا خرمشهر به آب خواهند زد و در ادامه این دو تیم نفتی در رده سنی بزرگسالان نیز از ساعت ۱۶:۰۰ مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

در ادامه استخر بین المللی ۹ دی تهران میزبان چهار رقابت دیگر از هفته هشتم است. از ساعت ۱۰:۰۰ صبح دو تیم نیروی زمینی ارتش و نفت و گاز امیدیه در رده سنی زیر ۲۰ سال و از ساعت ۱۷:۰۰ در جریان هفته هشتم سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور نیز این دو تیم به مصاف یکدیگر می‌روند.

در دیگر دیدار‌های نخستین هفته از دور برگشت این رقابت‌ها جمعه (۱۵ دی ماه) از ساعت ۱۱:۳۰ صبح تیم‌های شهید نوفلاح و دانشگاه آزاد در رده سنی زیر ۲۰ سال و از ساعت ۱۸:۳۰ این دو تیم تهرانی در رده سنی بزرگسالان مقابل یکدیگر به آب خواهند زد.

پالایش نفت آبادان، دانشگاه آزاد اسلامی، شهید نوفلاح، رعد پدافند، نیروی زمینی ارتش، نفت و گاز گچساران و نفت امیدیه هفت تیم حاضر در این دوره مسابقات هستند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا