بایرن‌مونیخ دست بردار کاپیتان کاتالان‌ها نیست
بایرن‌مونیخ دست بردار کاپیتان کاتالان‌ها نیست

به گزارش زیرنویس، در حال حاضر باشگاه بارسلونا ۴ مدافع میانی سطح بالا را در ترکیب خود دارد که شامل رونالد آرائوخو، ژول کونده، اینیگو مارتینز و آندریاس کریستنسن می شود. داشتن چنین مجموعه‌ای از مدافعان برای هر مربی فوتبالی رویایی خواهد بود. با این حال، این تیم در این فصل عملکرد خوب خود را […]

به گزارش زیرنویس، در حال حاضر باشگاه بارسلونا ۴ مدافع میانی سطح بالا را در ترکیب خود دارد که شامل رونالد آرائوخو، ژول کونده، اینیگو مارتینز و آندریاس کریستنسن می شود. داشتن چنین مجموعه‌ای از مدافعان برای هر مربی فوتبالی رویایی خواهد بود.

با این حال، این تیم در این فصل عملکرد خوب خود را از نظر دفاعی نشان نداده و پیش از شروع فصل آینده تغییراتی در خط دفاعی وجود خواهد داشت. انتظار می‌رود چادی ریاد که در حال حاضر در رئال بتیس بازی می‌کند، در تابستان به کاتالان‌ها ملحق شود و یکی از ۴ مدافع میانی فعلی جای خود را به او بدهد.

در حالی که هنوز مشخص نیست کدام یک از این مدافعان، بارسلونا را ترک خواهد کرد اما مطمئناً بیشترین تقاضا برای جذب رونالد آرائوخو است. این بازیکن اروگوئه.ای به یکی از بهترین مدافعان سال‌های اخیر تبدیل شده اما تا سال ۲۰۲۶ با بارسا قرارداد دارد و بند فسخ آن یک میلیارد یورو با کاتالان‌هاست.

حتی با وجود تعهد این بازیکن به بارسلونا، بایرن مونیخ اخیرا سعی کرده او را جذب کند. این تیم آلمانی مایل است مبلغی بسیار قانع کننده هم به باشگاه و هم به بازیکن بپردازد اما آرائوخو تاکنون تمایلی برای ترک بارسلونا نشان نداده است.

- بایرن‌مونیخ دست بردار کاپیتان کاتالان‌ها نیست

با این حال آلمانی‌ها از عدم علاقه این بازیکن اروگوئه‌ای دلسرد نمی‌شوند، زیرا SPORT گزارش می‌دهد که او همچنان گزینه اول بایرن است و قهرمان فعلی بوندسلیگا نمی‌خواهد از او دست بکشد.

بایرن معتقد است که آنها در خط میانی و حمله خود مشکلی ندارند اما خط دفاعی آنها ناپایدار است. یک مدافع میانی سطح بالا می‌تواند این مشکل را حل کند و توماس توخل می‌خواهد که فقط آرائوخو این نقش را در تیمش ایفا کند.

گزارش‌هایی وجود داشت مبنی بر اینکه توخل سرمربی بایرن مونیخ با آرائوخو صحبت کرده تا او را متقاعد کند که به مونیخ برود اما این بازیکن فقط می‌خواهد در بارسلونا ادامه دهد. وی تنها در صورتی باشگاه بارسا را ترک می‌کند که خود باشگاه این کار را از او بخواهد چون مبلغ زیادی برای پرداخت این مدافع می‌تواند تا حد قابل توجهی مشکلات مالی آبی‌ اناری‌ها را کم کند.

پایان پیام/





منبع: فارس