جواد نکونام تابستان امسال که به عنوان سرمربی استقلال سمت گرفت، با علی خطیر به واسطه اتفاقات رخ‌داده در فصل نقل و انتقالات دچار مشکل شد. نکته این‌جاست که او ۶ سال قبل نیز با مدیران آن‌زمان باشگاه اختلاف داشت و مسئله به بحث قراردادش در زمان بازیگری برای آبی‌پوشان بازمی‌گشت. نکونام که از عدم […]

جواد نکونام تابستان امسال که به عنوان سرمربی استقلال سمت گرفت، با علی خطیر به واسطه اتفاقات رخ‌داده در فصل نقل و انتقالات دچار مشکل شد.

نکته این‌جاست که او ۶ سال قبل نیز با مدیران آن‌زمان باشگاه اختلاف داشت و مسئله به بحث قراردادش در زمان بازیگری برای آبی‌پوشان بازمی‌گشت. نکونام که از عدم پرداخت مالیات طلب خودش شاکی بود، چهاردهم دی ماه سال ۹۶ به زیرنویس گفت: این شایعه و جو را راه انداخته‌اند که بگویند من با کنفدراسیون فوتبال آسیا مکاتبه کرده‌ام تا مانع از حضور استقلال در لیگ قهرمانان شود. به مدیران باشگاه استقلال تاکید می‌کنم من را مقابل هواداران این تیم نگذارند چون خودشان ضرر می‌کنند. بهتر است آقایان کم‌کاری خودشان را گردن جواد نکونام نیندازند. اصل داستان این است که از بابت حضور در استقلال هنوز رقم قابل ملاحظه‌ای را طلبکار هستم که باشگاه پرداخت نکرد ولی به آن‌ها گفتم اصلا پول را نمی‌خواهم به جای آن مالیاتش را بپردازید ولی آن‌قدر پیگیری نکردند که مجبور شدم مالیات پولی که نگرفته بودم را هم از جیب خودم بدهم. خیلی عجیب است که آدم طلبکار باشد ولی مجبور شود علاوه بر پرداخت پول، جواب هم پس بدهد!

نکونام در بخش دیگری از این مصاحبه عنوان کرد دوره کوتاه حضورش در تیم ملی به عنوان دستیار کارلوس کیروش تمام شده و او دیگر به این تیم برنمی‌گردد.

زیرنویس‌گردی| جواد نکونام: مدیران استقلال من را مقابل هواداران نگذارند

منبع: خبـر ورزشی