از چربی‌سوزی تا خواب راحت!
از چربی‌سوزی تا خواب راحت!

  به گزارش اطلاعات آنلاین به نقل از هلث لاین، نکات زیر در مورد خوردن سیب را رعایت کنید تا بیشترین بهره را از خوردن این میوه ببرید. بهترین زمان برای خوردن سیب صبح است سیب حاوی مقدار زیادی فیبر و سرشار از آب است که می‌تواند عملکرد دستگاه گوارش و روده بزرگ را بهبود […]

چه زمانی خوردن پوست سیب مجاز است؟

 

به گزارش اطلاعات آنلاین به نقل از هلث لاین، نکات زیر در مورد خوردن سیب را رعایت کنید تا بیشترین بهره را از خوردن این میوه ببرید.

بهترین زمان برای خوردن سیب صبح است

سیب حاوی مقدار زیادی فیبر و سرشار از آب است که می‌تواند عملکرد دستگاه گوارش و روده بزرگ را بهبود بخشد. با این حال، محتوای اسید موجود در سیب ممکن است در معده جمع شود و باعث ناراحتی شما شود. خوردن سیب در شب می تواند منجر به تشکیل بیش از حد گاز و مشکلات روده شود. این به این دلیل اتفاق می افتد که در شب، بدن ما برای هضم مواد غذایی بیشتر طول می کشد. بنابراین، بهترین زمان برای خوردن سیب صبح است، بنابراین دستگاه گوارش شما می تواند سیب را به خوبی هضم کند.

 

شرط خوردن سیب در شب

ما می‌توانیم یک سیب را در شب بخوریم اما باید غذا و خواب خود را هم زمان کنترل کنیم. حدود یک تا دو ساعت به گوارش استراحت داده تا بدن ما آن را هضم کند. پس از آن، می توانیم بخوابیم. یکی از خواص سیب این است که هورمون‌هایی مانند کورتیزول را که در خواب اختلال ایجاد می‌کند را تنظیم می‌کند. بنابراین قبل از خواب می‌توان سیب خورد به این شرط که بگذاریم هضم شده و سپس بخوابیم.

نکته مهم اینکه هرچقدر سیب را دیرتر بخوریم منجر به افزایش سطح گلوکز شده و کارآیی سیب در چربی سوزی کمتر می‌شود. بنابراین در حالت ایده آل خوردن سیب ۳ ساعت قبل از خواب توصیه می‌شود.

اگر سیب خوردید و خوابیدید و سپس با معده درد یا سوزش سر دل بیدار شدید، دیگر سیب را در شب نخورید.

 

ارزش غذایی سیب

یک سیب با اندازه متوسط کمتر از ۱۰۰ کالری دارد و چربی، سدیم یا کلسترول ندارد. برای اطلاعات دقیق در مورد ارزش غذایی سیب به نمودار زیر نگاه کنید:

چه زمانی خوردن پوست سیب مجاز است؟

 

منبع: اطلاعات انلاین