یحیی گل محمدی به بن بست رسیده است/ تارتار نباید به پرسپولیس بیاید
یحیی گل محمدی به بن بست رسیده است/ تارتار نباید به پرسپولیس بیاید

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس به استعفای یحیی گل محمدی از سرمربیگری سرخ‌پوشان واکنش نشان داد.

به گزارش زیرنویس، بهزاد داداش زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره استعفای یحیی گل محمدی از سرمربیگری سرخ‌پوشان اظهار کرد: استعفای گل محمدی دردی را دوا نمی‌کند و او چندین بار استعفا داده و فقط تیم آسیب می‌بیند. درست است که گل محمدی تحت فشار قرار دارد و هجمه زیادی روی این مربی است، اما تماشاگران و خیلی از پیشکسوتان همه جوره حمایتش کردند.

دوگانگی اختلافات زیادی بین کادر فنی و هواداران به وجود آورده است

او افزود:  ما هم می‌دانیم  یحیی گل محمدی پرافتخارترین مربی لیگ  در جمع پرسپولیسی‌ها است. به هر حال باید خودش پاسخگو باشد که چه اتفاقاتی رخ داد و آیا درویش با او همکاری نمی‌کند و لیست به مدیریت نداده که درویش می‌گفت ۲، ۳ روز پیش نفرات مدنظرش را اعلام کرده است. این دوگانگی باعث می‌شود اختلافات زیادی بین بازیکنان و کادر فنی و طرفداران به وجود آید. باید پرسپولیسی‌ها شفاف باشند و همه متفق القول حمایت کنیم و بتوانیم تیم را به جایگاه واقعی برسانیم.

پیراهن پرسپولیس برای برخی از بازیکنان گشاد است

داداش زاده تصریح کرد: پرسپولیس تنها مشکل مالی دارد و باید ۳، ۴ بازیکن خوب در پست‌های دفاع چپ، مهاجم، هافبک طراح و یک دروازه مطمئن برای جانشینی بیرانوند بگیرد. اگر این اتفاقات بیفتند به طور حتم پرسپولیس تیم قوی می‌شود. ضمن اینکه واقعا ۳، ۴ بازیکن پیراهن پرسپولیس برایشان گشاد است و در حد و اندازه‌های پرسپولیس نیستند. شاید آن‌ها در تیم پدیده خوب بودند، اما اینجا فرق می‌کند.

فرجی و نعمتی به درد پرسپولیس نمی خورند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: به نظرم  اشتباهات برخی از بازیکنان در چند بازی باعث شد که نتیجه را از دست بدهند. فرجی پنالتی الکی و بچگانه  به حریف کرمانی  داد و نعمتی هم در چند بازی، پرسپولیس را بیچاره کرد و این اتفاقاتی است که در بازی رخ می‌دهد و تیم آسیب می‌بیند. به نظرم آن‌ها بازیکنان قابلی هستند، اما به درد پرسپولیس نمی‌خورند.

درویش از پیشکسوتان دوزاری استفاده نکند

او بیان کرد: به نظرم درویش باید از پیشکسوتان به حق،  صاحب سبک و ایده که دلشان با تیم است استفاده کند، نه اینکه از پیشکسوتان دوزاری که به نفع منافع خودشان در اطراف درویش هستند و مدیر تیم‌های پایه شدند بهره ببرد. من نمی‌دانم این افراد چه قدرتی دارند و چه کسی پشتشان است که پست می‌گیرند و به پرسپولیس چسبیدند. شاید یکی، دو سال  سابقه در پرسپولیس داشته باشند. آقای درویش! کسانی بیاورید که بتوانند به شما کمک کنند. هیچ کدام از اعضای هیئت مدیره پرسپولیس معروف نیستند، اما می‌گویند این افراد پول آوردند و آن‌ها برای مطرح شدن خودشان به پرسپولیس آمدند. چند پیشکسوت پرسپولیس به هیئت مدیره پرسپولیس بیاورند که پول بیاورند.

برخی از افراد باعث اختلاف بین گل محمدی و درویش شدند

داداش زاده تصریح کرد: آقای درویش! اگر می‌خواهید در پرسپولیس بمانید باید از پیشکسوتان به حق استفاده کنید. اکنون درویش راه را به بیراهه می‌برد. برخی از پیشکسوتان هستند که می‌خواهند ۴ بازیکن از پایه‌ها به پرسپولیس و گل محمدی  تحمیل  کنند که پولی گیرشان بیاید. به نظرم همین افراد باعث شدند که بین گل محمدی و درویش اختلاف پیش بیاید. معلوم است که گل محمدی تمرکز لازم را ندارد و این مشکلات باعث این موضوع شده است. در حال حاضر پرسپولیس یک تیم فنی ندارد تا تیم را ارزیابی کند و به درویش گزارش بدهد تا او یحیی را بازخواست کند.

کریم باقری را خیلی مفت از دست دادیم

پیشکسوت پرسپولیس عنوان کرد: یحیی گل محمدی باید با چند جبهه و فرد مبارزه کند. کریم باقری را خیلی مفت از دست دادیم و هیچ کس هم از او حمایت نکرد. ما خیلی‌ها را می‌شناسیم که بدون چشمداشتی می‌خواهند به پرسپولیس کمک کنند.

یحیی گل محمدی با ماندنش  به خودش و بازیکنان آسیب می زند

او درباره اینکه شنیده می‌شود این دفعه استعفای گل محمدی جدی است و او نمی‌خواهد دیگر به پرسپولیس برگردد، گفت: به نظرم اگر یحیی به بن بست رسیده است و با مدیرعامل به مشکل خورده و دلش با تیم نیست دیگر سخت است بماند. اگر او در پرسپولیس ماندگار شود هم خودش هم بازیکنان آسیب می‌بینند. البته اگر برانکو یا  تارتار بیاید و جانشین یحیی شود هیچ ضمانت قهرمانی نمی‌دهد. مطمئن باشید که اسکوچیچ هم بیاید قرارداد یک سال و نیم می‌بندد، چون امسال می‌گذرد و می‌گوید که من تیم را نبستم و تیم مشکل داشته است و بازیکنان مدنظرم نیستند. هر کسی به پرسپولیس بیاد ۲ سر برد است اگر نتیجه بگیرد محبوب هواداران می‌شود و اگر نتیجه نگیرد می‌گوید که من تیم را نبستم و مشکل داشته و من وسط راه آمدم. همه هم دوست دارند که سرمربی پرسپولیس شوند. اگر تارتار بیاید اشتباه بزرگی کرده است، چون تیم خوب ملوان را جمع کرده و آن تیم نابود می‌شود و از هم پاشیده می‌شود. حیف است تیم ملوان با این عقبه اش دارد جان می‌گیرد و به نظرم اگر  تارتار به پرسپولیس بیاید در اینجا موفق نمی‌شود. دوم بهترین گزینه هم به پرسپولیس بیاد مشکل دارد، چون باید بازیکن بگیرد و پول باشد. به هر حال یحیی می‌خواهد از پرسپولیس برود باید پاسخگو باشد و بار‌ها گفتم که باید با پیشکسوتان و هواداران صادق باشد.

گل محمدی و درویش باید پاسخ چراها را برای ما روشن کنید

او افزود: آقای گل محمدی و درویش! چرا عبدی، آل کثیر و سیامک نعمتی رفتند و این چرا‌ها را باید برای ما روشن کنید. درویش مقصر بوده که پول نداده و یا یحیی این بازیکنان را نخواسته است و این مسائل مبهم است و تیم آسیب می‌بیند. زمانی پرسپولیسی ها،  جمع ۲۵ نفره خوب بودند، اما این نفرات از هم متلاشی شدند. حالا شیطنت سایر تیم‌ها بوده که به این بازیکنان پیشنهاد خوبی دادند و آن‌ها را بردند تا پرسپولیس را ضعیف کنند، اما می‌توانستند مدیریت کنند و این نفرات را نگه دارند. به هر حال باید خودشان پاسخگو باشند و ما اولویتمان پرسپولیس است. آن قدر مدیر عامل، مربی و بازیکن آمدند و رفتند و نسل  پیشکسوتان و طرفداران عوض شدند، اما نام پرسپولیس باقی ماند.

باشگاه خبرنگاران