به گزارش خبرنگار مهر، سردار سعید فرجیان زاده شامگاه پنجشنبه در اجتماع مردم شهیدپرور کوی شهید مدنی همدان در چهارمین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و سومین سالگرد رحلت عالم ربانی حضرت علامه مصباح یزدی بیان کرد: در زمان مشخص و با کیفیت و کمیت مشخص انتقام انجام خواهد گرفت و اشاره کرد: وسعت و […]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سعید فرجیان زاده شامگاه پنجشنبه در اجتماع مردم شهیدپرور کوی شهید مدنی همدان در چهارمین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و سومین سالگرد رحلت عالم ربانی حضرت علامه مصباح یزدی بیان کرد: در زمان مشخص و با کیفیت و کمیت مشخص انتقام انجام خواهد گرفت و اشاره کرد: وسعت و چگونگی آن را مسؤلین تصمیم خواهند گرفت و دشمنان می‌دانند جمهوری اسلامی با قدرت نرم و اطلاعاتی و امنیتی که از آن برخوردار است انتقام این حادثه ناجوانمردانه را خواهد گرفت.

سردار فرجیان زاده افزود: امروز جمع شدیم تا جایگاه و منزلت قهرمان ملی، فرمانده استثنایی و ابر مردی از سرزمین ایرانی اسلامی را گرامی بداریم و مکتب او را بزرگ بداریم، شهیدی که فرماندهی او در همه ابعاد می‌درخشد و در همه ابعاد برجسته است و هر روز نام او پر آوازه تر می‌شود.

وی اضافه کرد: امروز رهروان او بیشتر می‌شود و این به دلیل اخلاص او بود و شاهد این هستیم که امروز بیش از ۷۰۰ کتاب درباره این شهید عزیز نوشته شده است و مردم زیادی در تشییع این شهید جان دادند و میلیون‌ها نفر از کشورهای مختلف عاشق و شیفته این شهید والامقام شدند و این نبود مگر به خاطر اخلاص ایشان و شاهد بودیم که در تهران بیش از ۵ میلیون نفر از اقشار مختلف در تشییع این مرد خدا شرکت کردند.

وی به بُعد دیگر وی اشاره و گفت: بُعد دیگر این مرد خدا معنویت شهید بود که بنده تاکید می‌کنم وصیت نامه شهید را بارها بخوانید چرا که در وصیتنامه شهید اعتلای معنوی و روحی وی متبلور است.

معاون هماهنگ کننده ولی فقیه در سپاه گفت: ویژگی سوم شهید قهرمان ولایت مداری وی بود و همیشه خود را سرباز ولایت می‌دانست و خود را تربیت یافته مکتب امام می‌دانست و در حوادث سخت تابع امر ولایت بود او به مقام شهادت رسیده بود و مجاهد مخلص بود.

وی ادامه داد: بُعد دیگر شخصیت او این بود که یک استراتژیست زبردست بود و توانست در سخت‌ترین نبردها پیروزی به ارمغان بیاورد و در عملیات‌های مختلف جنگ تحمیلی به خوبی خط شکن جبهه‌های نبرد باشد و کارنامه درخشانی در دفاع مقدس داشت و بعد از جنگ هم توانست نقش بی بدیلی را ایفا کند.

وی اضافه کرد: نبرد در سوریه سخت‌ترین نبرد در ۱۰۰ سال اخیر بود که سردار سلیمانی توانست با مدیریت استراتژی خود تومار داعش را برچیند علی رقم اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی و دستگاه‌های سایبری در اختیار آنها بود بعلاوه تعصب جاهلی که آنها از او برخوردار بودند

سردار فرجیان زاده در ادامه به جنگ غزه اشاره و افزود: ۹۰ روز است که رژیم سفاک صهیونیستی می‌جنگند در حالی که به هیچیک از اهداف خود نرسیده است و امروزه غزه می‌تواند برای ما آمادگی داشته و در مقابل آنها بایستد و الحمدلله آنها امروز توانسته‌اند به ساخت موشک تسلط پیدا کنند و خودشان برنامه ریزی و طرح ریزی کنند.

وی اضافه کرد: جبهه مقاومت امروز دارای تجهیزات و طرح‌های مختلف و مستقل است و این افتخار برای گروه‌های مختلف است که رهبری فرمودند من دست و بازوی جوانان فلسطینی را می بوسم. اگر جبهه‌های مقاومت امروز توانسته اند به این سطح آمادگی برسند به خاطر درسی بود که از مکتب سلیمانی و از انقلاب اسلامی گرفتند.

وی در پایان به سیاست خارجی شهید سلیمانی اشاره و تاکید کرد: سردار قهرمان ما در سیاست خارجی نیز بسیار موفق بود و توانست با قدرت و نفوذ خودش پوتین را راضی کند که به سوریه کمک کند و این قدرت نفوذ سلیمانی بود که توانست قدرت‌های دیگر را علیه داعش هماهنگ کند.

منبع: مـهر