رونمایی از بمب‌های نقل‌وانتقالاتی استقلال و پرسپولیس
رونمایی از بمب‌های نقل‌وانتقالاتی استقلال و پرسپولیس

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، دو باشگاه استقلال و پرسپولیس فارغ از حواشی ای که این روزها دارند، اما به صورت چراغ خاموش وارد نقل و انتقالات شده اند و روز گذشته استقلال با رونمایی از سیلوا چراغ اول را روشن کرد. درباره لیست گران قیمت جواد نکونام حرف و حدیث های زیادی مطرح شده است […]

- رونمایی از بمب‌های نقل‌وانتقالاتی استقلال و پرسپولیس

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، دو باشگاه استقلال و پرسپولیس فارغ از حواشی ای که این روزها دارند، اما به صورت چراغ خاموش وارد نقل و انتقالات شده اند و روز گذشته استقلال با رونمایی از سیلوا چراغ اول را روشن کرد.

درباره لیست گران قیمت جواد نکونام حرف و حدیث های زیادی مطرح شده است ولی خیلی ها این فهرست را یک شوخی می دانند زیرا نه سقف بودجه و نه توان ملی باشگاه استقلال این اجازه را به آنها نمی دهد تا نفرات مورد نظر را جذب کنند.

از سوی دیگر با آنکه در پرسپولیس گل محمدی استعفا داده و وضعیتی نامعلوم دارد اما قبل از رفتن نفرات مورد نظرش را به مدیرعامل اعلام کرده است.

درباره نفراتی که این روزها در رسانه ها از آنها به عنوان بمب های نقل و انتقالاتی استقلال نام برده می شود، چند نام هستند که هر دو باشگاه به دنبال جذب شان هستند.

نفر اول سعید عزت اللهی است که همواره به دو باشگاه هم دور و هم نزدیک بوده است. این بازیکن تا امروز درباره این احتمال که به لیگ برتر ایران اضافه شود موضع گیری روشنی نداشته اما قطعا جدال دو باشگاه برای جذب وی دیدنی خواهد بود.

نفر دوم علیرضا جهانبخش است که البته این بازیکن فقط می تواند برای دو باشگاه یک گزینه باشد و احتمال حضور او در لیگ ایران صفر درصد است.

نفر سوم علی قلی زاده نام دارد؛ ستاره این سالهای تیم ملی که هر دو باشگاه به شدت خواستار جذب وی هستند اما بر اساس شنیده ها اگر این بازیکن قصد بازگشت به فوتبال ایران را کند به پرسپولیس نزدیک تر خواهد بود.

 

منبع: اطلاعات انلاین