کیلیان امباپه ۲۵ ساله به تازگی وارد شش ماه پایانی قرارداد پر سودش با پی‌اس‌جی شده، قراردادی که در سال ۲۰۲۲ پس از رد پیشنهاد رئال مادرید امضا شد. در اوایل امسال که امباپه از تمدید قراردادش با پاریسی‌ها خودداری کرد از شرکت در تور پیش‌فصل محروم شد. او با وجود این اختلاف در باشگاه […]

- کیلیان امباپه؛ یاغی‌تر از همیشه؛ ستاره پی‌اس‌جی قید پاداش را زد/ لیورپول هم وارد ماجرا شد

کیلیان امباپه ۲۵ ساله به تازگی وارد شش ماه پایانی قرارداد پر سودش با پی‌اس‌جی شده، قراردادی که در سال ۲۰۲۲ پس از رد پیشنهاد رئال مادرید امضا شد. در اوایل امسال که امباپه از تمدید قراردادش با پاریسی‌ها خودداری کرد از شرکت در تور پیش‌فصل محروم شد. او با وجود این اختلاف در باشگاه ماند و دوباره در تیم لوئیس انریکه ادغام شد و ۸۰ میلیون یورو پاداش وفاداری دریافت کرد. اما از دریافت اولین قسط پاداش چشم‌پوشی کرد و اگر تابستان امسال پاریس را ترک کند، حاضر است به طور کامل از این پول صرف نظر کند.

کاپیتان فرانسه اکنون می‌تواند با یک باشگاه جدید پیش‌قرارداد امضا کند و لیورپول امیدوار است از آینده مبهم او بهره ببرد. رئال مادرید مدت‌ها به عنوان گزینه اول در نظر گرفته می‌شد، اما گزارش‌های متعدد در طول زمستان حاکی از آن است که قرمزهای یورگن کلوپ اکنون پیشتاز هستند. امباپه در سال ۲۰۲۲ به تلگراف گفت: «من با لیورپول صحبت کردم زیرا مادرم عاشق این باشگاه است. پنج سال پیش وقتی در موناکو بودم با آنها ملاقات کردم.»

با این حال امباپه گزینه ماندن در پاریس را رد نکرده، و بعد از پیروزی ۲-۰ مقابل تولوز در سوپرکاپ فرانسه گفت: «امسال خیلی مهم است و من خیلی خیلی خیلی انگیزه دارم. همانطور که گفتم ما باید عناوین قهرمانی را دنبال کنیم و یکی را بردیم. نه هنوز تصمیمم را نگرفتم. اما در هر صورت با توافقی که با رئیس در تابستان امسال انجام دادم فرقی نمی‌کند که چه تصمیمی بگیرم. ما موفق شدیم از همه طرف‌های درگیر محافظت کنیم و آرامش باشگاه را برای چالش‌های پیش رو حفظ کنیم، که مهمترین چیز است. بقیه مسائل در درجه دوم اهمیت قرار دارند.»

ناصر الخلیفی، رئیس پاری‌سن‌ژرمن، پس از بازگشت امباپه به ترکیب و گلزنی‌هایش در ماه سپتامبر از او تمجید کرد و گفت: «کیلیان امباپه بازیکنی باورنکردنی و فردی فوق‌العاده است. و تیم پاری‌سن‌ژرمن در داخل و خارج از زمین هرگز تا این اندازه متحد نبوده است.»

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی