مدیرعامل استقلال شو اجرا می‌کند!
مدیرعامل استقلال شو اجرا می‌کند!

تسنیم نوشت: علیرضا خانی عضو هیات مدیره استقلال با انتقاد از ابهام در وضعیت تأمین منابع مالی ورزشگاه استقلال گفت: وقتی قرار است پروژه سنگینی به این شکل، آغاز شود باید مشخص شود این منابع از کجا تأمین خواهد شد. اگر منابع داریم این منابع از چه محلی است؟ اگر منابع داشتیم که بدهی‌های‌مان را […]

- مدیرعامل استقلال شو اجرا می‌کند!

تسنیم نوشت: علیرضا خانی عضو هیات مدیره استقلال با انتقاد از ابهام در وضعیت تأمین منابع مالی ورزشگاه استقلال گفت: وقتی قرار است پروژه سنگینی به این شکل، آغاز شود باید مشخص شود این منابع از کجا تأمین خواهد شد. اگر منابع داریم این منابع از چه محلی است؟ اگر منابع داشتیم که بدهی‌های‌مان را پرداخت و حساب‌های بانکی‌مان را باز کرده و بازیکنان مدنظرمان را جذب می‌کردیم. پس ما منابع نداریم.

وی افزود: این منابع را چه کسی یا کسانی تأمین می‌کنند؟ قرار است آن شرکت چینی – مالزی بیاورد؟ با ما به چه صورت می‌خواهد کار کند؟ چگونه قرار است با ما کار کنند؟ برنامه آن به چه شکلی است؟ آیا این طرح و مسائل مالی آن نباید ارزیابی و دیده شود؟ مسائل سرمایه‌گذاری آن به چه شکل است؟ به نظرم هیچ‌کدام این‌ها دیده نشده است. با این اوصاف ساخت ورزشگاه استقلال «شو» است تا واقعیت.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: با اصل موضوع مشکلی ندارم. از خدایمان است که یک ورزشگاه اختصاصی ۴۰ هزار نفری در خور و شأن باشگاه و هواداران استقلال داشته باشیم، اما به این شکل منطقی نیست و نیاز است بررسی بیشتری روی آن صورت بگیرد.

منبع: اطلاعات انلاین