عملکرد خوب سردار آزمون در ترکیب رم با وجود این که در اکثر بازی‌ها در ترکیب اصلی حضور ندارد، باعث شده ژوزه مورینیو برای همکاری طولانی‌تری روی ستاره ایرانی فکر کند. نشریه «کوریره دلو اسپورت» هم در همین راستا نوشت؛ این بازیکن ۲۹ ساله علیرغم بازی در دقایق بسیار محدود در ماه‌های ابتدایی این فصل، مورینیو […]

- تصمیم سرنوشت‌ساز مورینیو برای سردار آزمون

عملکرد خوب سردار آزمون در ترکیب رم با وجود این که در اکثر بازی‌ها در ترکیب اصلی حضور ندارد، باعث شده ژوزه مورینیو برای همکاری طولانی‌تری روی ستاره ایرانی فکر کند.

نشریه «کوریره دلو اسپورت» هم در همین راستا نوشت؛ این بازیکن ۲۹ ساله علیرغم بازی در دقایق بسیار محدود در ماه‌های ابتدایی این فصل، مورینیو و باشگاه را تحت تاثیر قرار داده است. تقریبا هر بازی که او به عنوان یار تعویضی به زمین آمده، رم توانسته کار را به نفع خود پیش ببرد. به همین خاطر رم دوست دارد این بازیکن را در برنامه‌های بلند مدت خود قرار دهد. البته هنوز مشخص نیست که باشگاه رم بخواهد او را به شکل دائمی از بایرلورکوزن به خدمت بگیرد اما با ادامه این روند اصلا بعید نیست این اتفاق رخ دهد.

سردار آزمون در بسیاری از دیدارها یکی از گزینه‌های مورینیو برای تعویض بوده و روی عملکرد جالوروسی تأثیر مثبتی گذاشته است. او در دیدار جام‌حذفی مقابل کرمونزه قبل از حضور در اردوی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا هم پاس‌گل داد.

بیشتر بخوانید: اعتراف عجیب ژوزه مورینیو: من یک احمق واقعی‌ام!

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.