استقلال تابستان امسال با دو پرونده شکایت بسیار بزرگ مواجه شد که در دادگاه اولیه هر دوی آنها را هم باخت. اولی، شکایت ریکاردو ساپینتو به واسطه عدم دریافت مطالبات خودش بود و دومی هم شکایت کردن رافائل سیلوا. مدافع برزیلی استقلال که با این باشگاه در لیگ بیست و سوم هم قرارداد داشت اما […]

- توافق بزرگ استقلال با شاکی خارجی/ این بازیکن شکایتش را پس گرفت

استقلال تابستان امسال با دو پرونده شکایت بسیار بزرگ مواجه شد که در دادگاه اولیه هر دوی آنها را هم باخت. اولی، شکایت ریکاردو ساپینتو به واسطه عدم دریافت مطالبات خودش بود و دومی هم شکایت کردن رافائل سیلوا. مدافع برزیلی استقلال که با این باشگاه در لیگ بیست و سوم هم قرارداد داشت اما به خاطر عدم دریافت به موقع مطالبات خود به صورت یکجانبه آن را فسخ کرد و علاوه بر دستمزد معوقه، خواهان دریافت مبلغ مربوط به فصل جاری هم شد که حکم بسیار سنگینی به واسطه آن علیه استقلال گرفت اما کادر مدیریتی باشگاه توانستند او را راضی کنند تا به جمع آبی‌ها بازگردد.

ما حدوداً یک هفته قبل این خبر را به صورت اختصاصی برای شما نوشته بودیم که رافائل سیلوا حضور خودش در استقلال را قطعی کرده و با استقلالی‌ها به توافق رسیده است حالا هم خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که سیلوا حسن نیت نشان داده و در راستای توافق خودش با استقلالی‌ها، شکایتی که از این باشگاه به فیفا کرده بود را به حالت تعلیق در می‌آورد. طبق توافقات قرار شده این بازیکن مطالبات فصل گذشته خود را به طور کامل دریافت کند و دستمزد این فصل را نیز بر اساس توافق با استقلالی‌ها بگیرد و به جای آن از طریق وکیلش شکایت خود را به حالت تعلیق درآورد. تعلیقی که موجب می‌شود مانع بزرگی از سر راه استقلال برای دریافت مجوز حرفه‌ای و حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا برداشته شود.

منبع: خبـر ورزشی