لیگ برتر بسکتبال بانوان| برتری ذوب‌آهن و بینالود در هفته نهم
لیگ برتر بسکتبال بانوان| برتری ذوب‌آهن و بینالود در هفته نهم

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، هفته نهم لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز جمعه با ۲ دیدار پیگیری شد که تیم‌های ذوب‌آهن و بینالود خودرو حریفان خود را شکست دادند.  در نخستین دیدار این هفته ذوب‌آهن اصفهان مقابل کنکو تهران به میدان رفت و با نتیجه ۹۶ بر ۴۴ به پیروزی رسید. انیس مرادی با ۱۶ […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، هفته نهم لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز جمعه با ۲ دیدار پیگیری شد که تیم‌های ذوب‌آهن و بینالود خودرو حریفان خود را شکست دادند. 

در نخستین دیدار این هفته ذوب‌آهن اصفهان مقابل کنکو تهران به میدان رفت و با نتیجه ۹۶ بر ۴۴ به پیروزی رسید. انیس مرادی با ۱۶ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۵ پاس گل و کارایی ۳۵ بهترین بازیکن شد.

داتیس یزد هم به مصاف بینالود خودرو نیشابور رفت و این دیدار را با نتیجه ۷۱ بر ۴۲ واگذار کرد. مبینا فیضی با ۱۸ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۳ توپ ربایی و کارایی  ۲۹ بهترین بازیکن این دیدار شد.

همچنین، دیدار معوقه تیم‌های پالایش نفت آبادان و مهرسان تهران در هفته نهم برگزار شد و در نهایت مهرسان تهران موفق شد با نتیجه ۸۰ بر ۴۸ تیم حریف را شکست دهد. شادی عبدالوند با ۱۶ امتیاز، ۴ ریباند، ۴ توپ ربایی و کارایی ۱۴ بهترین بازیکن این دیدار بود.

پایان پیام/





منبع: فارس