جام ملت‌های آسیا به زودی آغاز خواهد شد و بسیاری از هواداران پرسپولیس نگاهشان معطوف به نمایش تیم ملی عمان است چون برانکو ایوانکوویچ یکی از گزینه‌های احتمالی هدایت این تیم در نیم فصل دوم به حساب می‌آید اما از قرار معلوم علاوه بر طرفداران پرسپولیس، یک استقلالی قدیمی هم نمایش برانکو و البته تیم […]

- بازی برانکو و پرسپولیسی‌ها زیر ذره بین یک استقلالی

جام ملت‌های آسیا به زودی آغاز خواهد شد و بسیاری از هواداران پرسپولیس نگاهشان معطوف به نمایش تیم ملی عمان است چون برانکو ایوانکوویچ یکی از گزینه‌های احتمالی هدایت این تیم در نیم فصل دوم به حساب می‌آید اما از قرار معلوم علاوه بر طرفداران پرسپولیس، یک استقلالی قدیمی هم نمایش برانکو و البته تیم ملی فوتبال ایران را زیر نظر خواهد گرفت.

یکی از شبکه‌های تلویزیونی امارات به وینفرد شفر سرمربی اسبق استقلال پیشنهاد داده تا تحت عنوان مفسر جام ملت‌های ۲۰۲۳ با آنها همکاری کند و به احتمال فراوان چنین اتفاقی رخ می‌دهد. اگر شفر تحت عنوان مفسر جام ملت‌ها با این شبکه قرارداد ببندد، قطعاً تفسیر دیدارهای تیم‌های ملی ایران، امارات و عمان برای او در اولویت خواهد بود چون سال‌ها در ایران و امارات کار مربیگری انجام داده و به واسطه چند بار تقابل با برانکو ایوانکوویچ، از ذهنیت تاکتیکی او هم اطلاع دارد.

تعدادی از ملی پوشان کنونی  کشورمان قبلاً شاگرد شفر بوده‌اند و ملی پوشان پرسپولیس را هم می‌شناسد بنابراین اشراف کاملی نسبت به تیم ملی ایران خواهد داشت به ویژه اینکه چند بار به عنوان سرمربی استقلال با امیر قلعه نویی هم مصاف داده است. وینفرد شفر پیش از این هم سابقه حضور در شبکه‌های تلویزیونی به عنوان مفسر را داشته است. او قبلاً با تلویزیون قطر و امارات همکاری کرده و در جام جهانی ۲۰۱۸ نیز چند مسابقه را برای تلویزیون سوئیس و شبکه اینترنتی فیفا تحلیل کرد. شفر تعدادی از دیدارهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را نیز در شبکه‌های تلویزیونی حوزه خلیج فارس تفسیر کرد.

منبع: خبـر ورزشی