به گزارش زیرنویس، رضا رضایی افزود: در پی حمله تروریستی روز چهارشنبه سیزدهم دیماه به گلزار شهدای کرمان ۲۲ دانش آموز کرمانی به شهادت رسیدند. وی ادامه داد: تعداد شهدای حادثه تروریستی ۱۳ دی ماه گلزار شهدای کرمان ۸۵ نفر اعلام شده که ۲۲ نفر از این شهدا دانش آموز هستند و از این تعداد […]

به گزارش زیرنویس، رضا رضایی افزود: در پی حمله تروریستی روز چهارشنبه سیزدهم دیماه به گلزار شهدای کرمان ۲۲ دانش آموز کرمانی به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: تعداد شهدای حادثه تروریستی ۱۳ دی ماه گلزار شهدای کرمان ۸۵ نفر اعلام شده که ۲۲ نفر از این شهدا دانش آموز هستند و از این تعداد ۱۱ نفر دختر و ۱۱ نفر پسر هستند.

رضایی گفت: از مجموع شهدای حادثه کرمان دو نفر از شهرستان نرماشیر، دو نفر از شهرستان زرند و ۱۸ نفر از شهرستان کرمان مدارس آموزش و پرورش نواحی یک و دو کرمان هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان خاطر نشان کرد: از ۲۲ نفر شهدای استان کرمان یک دانش آموز با نیازهای ویژه، ۱۰ دانش آموز دوره ابتدایی، ۵ نفر هنرجوی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و ۶ نفر نیز دانش آموز مدارس متوسطه دوره اول و دوم نظری هستند.

رضایی تصریح کرد: تعدادی از دانش آموزان و فرهنگیان استان نیز جزو مجروحان این حادثه، در بیمارستان‌های کرمان بستری هستند و روند درمان آنها در حال پیگیری است.

وی گفت: گروهی از شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش و آموزش و پرورش استان از آغازین ساعت وقوع حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان با حضور در بیمارستان‌های کرمان پیگیر روند درمان دانش آموزان و فرهنگیان هستند و حضور در جمع خانواده شهدای دانش آموز این حادثه تروریستی در دستور کار این گروه قرار دارد.

پیش از این به نقل از وزیر آموزش و پرورش، تعداد شهدای دانش آموز در حادثه تروریستی کرمان، ۲۰ نفر اعلام شده بود.

منبع: مـهر