استقلال دور رفت را با قهرمانی و تیم پرسپولیس با عنوان سومی به پایان برده‌اند اما نه باشگاه استقلال لیست فروشش را اعلام کرده است و نه پرسپولیس. به نظر می‌رسد هر دو تیم منتظر خرید بازیکنان جدید هستند تا در صورت جذب بازیکن جدید لیست مازاد را اعلام کنند. تا به این جای کار […]

- آخرین خبر از لیست فروش استقلال و پرسپولیس

استقلال دور رفت را با قهرمانی و تیم پرسپولیس با عنوان سومی به پایان برده‌اند اما نه باشگاه استقلال لیست فروشش را اعلام کرده است و نه پرسپولیس. به نظر می‌رسد هر دو تیم منتظر خرید بازیکنان جدید هستند تا در صورت جذب بازیکن جدید لیست مازاد را اعلام کنند.

تا به این جای کار استقلال تنها یک بازیکن خرید کرده است. رافائل سیلوا بازیکن سابق آبی‌ها که در دور رفت در ترکیب تیمی به میدان نرفته است. این بازیکن بعد از فسخ قرارداد خود با استقلال به فیفا شکایت کرد و علیه استقلال حکم گرفت. طبیعتا اگر سیلوا بعد از فسخ قرارداد راهی تیم جدید می‌شد نمی‌توانست بار دیگر به ترکیب تیم آبی اضافه شود.

پرسپولیس هم تا به این جای کار درگیر استعفای یحیی گل‌محمدی بوده و اصلا نتوانسته با بازیکن جدیدی وارد مذاکره و عقد قرارداد شود.

هم استقلال و هم پرسپولیس به نظر می‌رسد لیست فروشش مشروط است و در صورت جذب بازیکن جدید بازیکن قدیمی از لیست خارج خواهند کرد. تا به اینجای کار استقلال یک بازیکن خریده و باید یک بازیکن از لیست خارج کند.

منبع: خبـر ورزشی