به گزارش زیرنویس، در پی قتل عمد کارگر نازل جایگاه سوخت در ورامین، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت. ماموران به همراه عوامل اورژانس و نیروهای امدادی بلافاصله در محل حاضر شدند و جسد مقتول را که مقابل در دامداری جنب جایگاه سوخت افتاده بود مشاهده کردند و پی بردند این فرد به […]

به گزارش زیرنویس، در پی قتل عمد کارگر نازل جایگاه سوخت در ورامین، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

ماموران به همراه عوامل اورژانس و نیروهای امدادی بلافاصله در محل حاضر شدند و جسد مقتول را که مقابل در دامداری جنب جایگاه سوخت افتاده بود مشاهده کردند و پی بردند این فرد به دلیل اصابت ضربات چاقو و شدت جراحت و خونریزی جان خود را از دست داده است.

ماموران دریافتند قاتل روز حادثه پس از سوخت‌گیری و در پی اختلاف با مقتول بر سر مبلغ یک هزار و ۷۵۰ ریال، چندین مرتبه با کارگر در جایگاه درگیر شد که هر بار با دخالت افراد حاضر، جایگاه را ترک کرد و در نهایت ساعت ۵ صبح بامداد سوار بر خودروی شخصی وارد جایگاه شد و با توجه به خلوتی محل با کارگر نازل درگیر شد و بعد از قتل او و انتقال جسد مقتول به دامداری مجاور جایگاه فرار کرد.

با شناسایی قاتل، طی هماهنگی با مقام قضائی متهم در مخفیگاهش غافلگیر و در حالی که قصد متواری شدن داشت با اقدام به موقع ماموران دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

متهم که پس از دستگیری منکر ارتکاب هر گونه جرمی بود پس از مشاهده اسناد و مدارک موجود لب به اعتراف گشود و به قتل کارگر ۵۸ ساله جایگاه سوخت به دلیل اختلاف بر سر مبلغ اندک یک هزار و ۷۵۰ ریال اعتراف کرد.