به گزارش زیرنویس، فرمانده انتظامی سیرجان در تشریح این خبر بیان کرد: تعدادی از شهروندان سیرجانی شکایتی را مطرح کردند مبنی بر این که چندین ماه قبل، مبلغ ۴میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال را به حساب فردی که خود را کارمند شرکت‌های خودروسازی معرفی کرده، واریز کرده اند.  سرهنگ مرتضی امیرسبتکی  ادامه داد: شاکیان این پرونده […]

به گزارش زیرنویس، فرمانده انتظامی سیرجان در تشریح این خبر بیان کرد: تعدادی از شهروندان سیرجانی شکایتی را مطرح کردند مبنی بر این که چندین ماه قبل، مبلغ ۴میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال را به حساب فردی که خود را کارمند شرکت‌های خودروسازی معرفی کرده، واریز کرده اند. 

سرهنگ مرتضی امیرسبتکی  ادامه داد: شاکیان این پرونده پس از مدتی  متوجه  دروغ و  کذب بودن ادعای وی شدند و فهمیدند با یک کلاهبرداری خودرو روبه‌رو شده اند. موضوع تحت بررسی ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اظهارکرد: در این زمینه  ماموران با اقدامات و رصدهای  اطلاعاتی دریافتند این متهم به بهانه واسطه‌ گری و نفوذ در شرکت‌ ها و نمایندگی‌ های فروش خودرو ، افرادی را اغفال و از آنان مبالغی را به بهانه تحویل خودرو و به صورت حواله ای با نرخ دولتی دریافت می کرده است که این متهم پس از هماهنگی قضایی توسط نیروهای  پلیس آگاهی در یکی از شهرهای شمالی استان به دام افتاد.

این مسئول انتظامی  در پایان با اشاره به این که این متهم در بازجویی‌های پلیس تاکنون به ۶۰ فقره کلاهبرداری به ارزش ۲۴۰ میلیارد ریال اعتراف کرده است، اضافه کرد:  تحقیقات تکمیلی همچنان ادامه دارد.

منبع خبر: رکنـا