باشگاه پرسپولیس منتظر تعیین تکلیف یحیی گل‌محمدی است و احتمال جدایی این سرمربی از جمع سرخ‌ها بسیار زیاد به نظر می‌رسد. فرهیختگان در این مورد نوشت: با بالا رفتن احتمال جدایی یحیی گل‌محمدی از باشگاه پرسپولیس، از صبح روز پنجشنبه هفته گذشته شاهد هجوم ایجنت‌ها به این باشگاه بوده‌ایم. در این میان افراد نزدیک به […]

- هجوم ایجنت‌ها به باشگاه پرسپولیس/ پک کامل سرمربی خارجی روی میز درویش

باشگاه پرسپولیس منتظر تعیین تکلیف یحیی گل‌محمدی است و احتمال جدایی این سرمربی از جمع سرخ‌ها بسیار زیاد به نظر می‌رسد.

فرهیختگان در این مورد نوشت: با بالا رفتن احتمال جدایی یحیی گل‌محمدی از باشگاه پرسپولیس، از صبح روز پنجشنبه هفته گذشته شاهد هجوم ایجنت‌ها به این باشگاه بوده‌ایم. در این میان افراد نزدیک به نبیل باهویی که حالا با رفتن یحیی گل‌محمدی خیال‌شان از ماندن این بازیکن در جمع سرخپوشان راحت شده، بیشترین حضور را در ساختمان این باشگاه داشته و نشست‌های طولانی در این باشگاه داشته‌اند.

در همین راستا با خبر شدیم آنها یک پک کامل از مربیان خارجی بدون تیم را بررسی کرده و به‌دنبال این هستند تا با آنها وارد مذاکره شوند. این در شرایطی است که مدیریت باشگاه پرسپولیس هیچ مذاکره‌ای با برانکو ایوانکوویچ که گزینه مدنظر هواداران این تیم برای جانشینی یحیی گل‌محمدی بوده، نداشته‌ است.

از قرار معلوم برخی در باشگاه پرسپولیس به‌دنبال گزینه‌های خارجی به غیر از برانکو هستند؛ هر چند یکی دو عضو هیات‌مدیره این باشگاه بهترین جانشین برای یحیی را سرمربی فعلی عمان می‌دانند، مربی‌ای که خودش برای بازگشت به پرسپولیس ابراز تمایل کرده است. به‌هرحال باید دید در جلسه فردای هیات‌مدیره پرسپولیس چه تصمیماتی گرفته خواهد شد.

منبع: خبـر ورزشی