برد صدرنشینان شرق و غرب/ هجدهمین ناکامی یاران لبران جیمز به ثبت رسید
برد صدرنشینان شرق و غرب/ هجدهمین ناکامی یاران لبران جیمز به ثبت رسید

در ادامه دور گروهی رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA بامداد امروز بوستون سلتیکس صدرنشین کنفرانس شرق ۱۲۶_۹۷ یوتا جاز را شکست داد و مقتدرانه به بیست و هفتمین برد فصل خود دست یافت. در این بازی جیسون تاتوم فوروارد سرشناس بوستون با کسب سی امتیاز،۹ریباند و پنج پاس منجر به امتیاز ستاره میدان بود. در دیگر […]

- برد صدرنشینان شرق و غرب/ هجدهمین ناکامی یاران لبران جیمز به ثبت رسید

در ادامه دور گروهی رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA بامداد امروز بوستون سلتیکس صدرنشین کنفرانس شرق ۱۲۶_۹۷ یوتا جاز را شکست داد و مقتدرانه به بیست و هفتمین برد فصل خود دست یافت. در این بازی جیسون تاتوم فوروارد سرشناس بوستون با کسب سی امتیاز،۹ریباند و پنج پاس منجر به امتیاز ستاره میدان بود.

در دیگر دیدار مینه سوتا تیمبرولوز صدر نشین کنفرانس غرب ۱۲۲_۹۵ هیوستون راکتس را برد آنتونی ادواردز گارد مینه سوتا با کسب ۲۴ امتیاز به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

اوکلاهاما ساندر تیم دوم کنفرانس غرب ۱۱۵_۱۲۴نتیجه را به بروکلین نتس واگذار کرد و متحمل یازدهمین بخت فصل خود شد. شای الکساندر گارد اوکلاهاما با کسب ۳۴امتیاز ستاره میدان بود، اما نتوانست مانع شکست تیم خود شود.

فیلادلفیا سونی سیکسرز تیم سوم کنفرانس شرق ۱۲۸_۹۲نتیجه را به نیویورک نیکس واگذار کردو دنور ناگتس تیم سوم کنفرانس غرب هم ۱۲۲_۱۲۰مغلوب اورلاندو مجیک شد.

 

لس آنجلس لیکرز هم که در این فصل عملکرد خوبی از خود نشان نداده ۱۲۷_۱۱۳ به ممفیس گریزلیز باخت تا هجدهمین باخت یاران ایران جیمز به ثبت برسد لبران جیمز فوق ستاره لیکرز با ثبت ۳۲امتیاز، پنج ریباند و هفت پاس منجر به امتیاز بهترین عملکرد را داشت، اما نتوانست مانع باخت تیم خود شود.

نتیجه سایر دیدار‌ها به شرح زیر است:
ایندیانا پیسرز ۱۵۰_۱۱۶آتلانتا هاوکس
کلیولند کاوالیرز ۱۱۴_۹۰ واشنگتن ویزاردز
نیو اورلینز پلیکانز ۹۵_۱۱۱ لس آنجس کلیپرز
شیکاگو بولز ۱۰۴_۹۱شارلوت هورنتس
دالاس ماوریکس ۱۳۹_۱۰۳ پورتلند تریل بلیزرز
فنیکس سانز ۱۱۳ _۹۷ میامی هیت
گلدن استیت وری یرز ۱۱۳_۱۰۹ دترویت پیستونز 
ساکرامنتو کینگز ۱۳۵_۱۳۰ تورنتو رپترز

این دیدار‌ها فردا با برگزاری شش دیدار ادامه خواهد یافت. در جدول رده بندی کلی این رقابت‌ها بوستون سلتیکس، میلواکی و فیلادلفیا از کنفرانس شرق و مینه سوتا، اوکلهاما و‌دنور از کنفرانس غرب در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران