قرارداد کیلیان امباپه وارد شش ماه پایانی شده است، به این معنی که او در آستانه نقل و انتقالات تابستانی می‌تواند با باشگاه‌های خارجی مذاکره کند. همچنان گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد احتمال انتقال مهاجم به رئال مادرید مطرح می‌شود و اکنون به نظر می‌رسد که او تاریخ اعلام تصمیم خود را تعیین کرده است. نشریه […]

- امباپه تاریخ تعیین کرد/ پاریسی‌ها و رئالی‌ها همچنان در انتظار...

قرارداد کیلیان امباپه وارد شش ماه پایانی شده است، به این معنی که او در آستانه نقل و انتقالات تابستانی می‌تواند با باشگاه‌های خارجی مذاکره کند. همچنان گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد احتمال انتقال مهاجم به رئال مادرید مطرح می‌شود و اکنون به نظر می‌رسد که او تاریخ اعلام تصمیم خود را تعیین کرده است.

نشریه اسپانیایی «اسپورت» گزارش می‌دهد که این تاریخ در ماه فوریه و قبل از شروع مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. امباپه قبلاً گفته بود که هنوز تصمیمی در مورد مرحله بعدی زندگی‌اش نگرفته ولی به نوعی به توافق با پاری‌سن‌ژرمن اشاره کرده است.

این بازیکن ۲۵ ساله در این فصل بخش مهمی از برنامه‌های پاری‌سن‌ژرمن را به خود اختصاص داده و از فرم خوبی برخوردار است. او تا به اینجای کار در ۲۳ بازی در تمامی رقابت‌ها ۲۲ گل به ثمر رسانده است. نام او همواره جنجالی‌ترین نام در بازار نقل و انتقالات است و رئال امیدوار است که این بازیکن را به خدمت بگیرد. اما ضرب‌الاجل رئال مادرید برای شنیدن تصمیم امباپه در تاریخ ۱۵ ژانویه است و این که امباپه در ماه فوریه در مورد تصمیمش صحبت خواهد کرد خبر خوشایندی برای رئالی‌ها نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی