زمان بازگشت مدافع مصدوم بارسا به میادین مشخص شد
زمان بازگشت مدافع مصدوم بارسا به میادین مشخص شد

به گزارش زیرنویس، بارسلونا سال جدید را با پیروزی ۲ بر یک مقابل لاس پالماس آغاز کرد و این ۳ امتیاز برای این باشگاه بسیار مهم بود اما بارسا یک بازیکن دیگر را به دلیل مصدومیت از دست داد. ژائو کانسلو در این دیدار به دلیل آسیب‌دیدگی از زمین بیرون رفت.  مدافع راست کاتالان‌ها در […]

به گزارش زیرنویس، بارسلونا سال جدید را با پیروزی ۲ بر یک مقابل لاس پالماس آغاز کرد و این ۳ امتیاز برای این باشگاه بسیار مهم بود اما بارسا یک بازیکن دیگر را به دلیل مصدومیت از دست داد. ژائو کانسلو در این دیدار به دلیل آسیب‌دیدگی از زمین بیرون رفت. 

مدافع راست کاتالان‌ها در زمان درگیری با بازیکن حریف دستانش را روی زانویش گذاشت و در نهایت آندریاس کریستنسن جایگزین او شد. این اتفاق نگرانی‌هایی را به خاطر دوری طولانی مدت کانسلو از میادین ایجاد کرد اما کمی بعد از بازی ژاوی تایید کرد که مصدومیت اصلا جدی نبوده است.

براساس گزارش SPORT، جزئیات زمان بازگشت این مدافع اعلام شده و او قبل از فینال سوپرکاپ اسپانیا می‌تواند به بازی برگردد. به نظر می‌رسد که ملی‌پوش پرتغالی بازی نیمه نهایی مقابل اوساسونا را از دست بدهد. گزارش بارسلونا حاکی از کشیدگی در رباط داخلی بود اما میزان تأثیر آن هنوز مشخص نیست. 

پایان پیام/





منبع: فارس