فرشاد پیوس در گفت‌وگویی با ورزش سه درخصوص جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس بیان کرد: «من بعد از شنیدن استعفای یحیی خیلی ناراحت و شوکه شدم. توقع نداشتم که استعفا بدهد، چون بهترین گزینه مربیگری برای پرسپولیس همچنان خود یحیی است. او افتخارات زیادی برای پرسپولیس آورده و ما هیچوقت زحمات و فداکاری‌های او برای […]

پرسپولیس, قرشاد پیوس, یحیی گل محمدی - جالب‌ترین درخواست یک پرسپولیسی از یحیی؛ به عنوان کاپیتانت از تو می‌خواهم برگردی!

فرشاد پیوس در گفت‌وگویی با ورزش سه درخصوص جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس بیان کرد: «من بعد از شنیدن استعفای یحیی خیلی ناراحت و شوکه شدم. توقع نداشتم که استعفا بدهد، چون بهترین گزینه مربیگری برای پرسپولیس همچنان خود یحیی است. او افتخارات زیادی برای پرسپولیس آورده و ما هیچوقت زحمات و فداکاری‌های او برای تیم را فراموش نمی‌کنیم.»

او در ادامه اظهار داشت: «من از طرف خودم و بقیه پیشکسوتان قدیمی پرسپولیس می‌گویم ما به یحیی اعتقاد داریم و دوست داریم برگردی و پرسپولیس را به قله قهرمانی برسانی. من در پرسپولیس کاپیتانت بودم و به عنوان کاپیتانت از تو می‌خواهم برگردی و دوباره در تیم تلاش کنی. ما هم پشتت هستیم و امیدوارم که باز هم کنار تیم باشی.»

آقای گل سابق پرسپولیس در پایان گفت: «به نظر من هیچکس به جز یحیی نمی‌تواند پرسپولیس را قهرمان کند. از باشگاه می‌خواهم از یحیی حمایت کند و هر خواسته‌ای چه در بحث جذب بازیکن و چه در بحث امکانات دارد، برآورده کند و هوایش را داشته باشد.»

بیشتر بخوانید: کنایه سنگین پورعلی‌گنجی به هافبک استقلال؛ احتمالاً اسنپ کار می‌کند/ بیش‌تر از علی بیرانوند کسی نگرفته است

منبع: خبـر ورزشی