قائدی: به خاطر اردوهایی که دعوت نمی‌شدم انگیزه داشتم و خوشحالم در لیست جام ملت‌ها هستم
قائدی: به خاطر اردوهایی که دعوت نمی‌شدم انگیزه داشتم و خوشحالم در لیست جام ملت‌ها هستم

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مهدی قائدی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی اظهار داشت: دیروز بازی خیلی سختی با یک تیم خوب آفریقایی داشتیم. توانستیم نمایش قابل قبولی از خودمان ارائه بدهیم. در نهایت هم با یک پیروزی بازی را پشت سر گذاشتیم. وی افزود: هوای کیش تقریبا شبیه هوای قطر است. اینجا آمدیم […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مهدی قائدی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی اظهار داشت: دیروز بازی خیلی سختی با یک تیم خوب آفریقایی داشتیم. توانستیم نمایش قابل قبولی از خودمان ارائه بدهیم. در نهایت هم با یک پیروزی بازی را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: هوای کیش تقریبا شبیه هوای قطر است. اینجا آمدیم که بازیکنان با شرایط آب و هوایی آشنا شوند. امیدوارم در قطر هم بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

قائدی درمورد شرایط خودش، عنوان کرد: به خاطر اردوهایی که دعوت نمی‌شدم انگیزه داشتم. تلاش کردم که در لیست نهایی جام ملت‌ها باشم و خداراشکر به لطف مربیان این اتفاق افتاد. امیدوارم بتوانم عملکردی که در تیم باشگاهی داشتم را برای تیم ملی هم تکرار کنم.

وی درخصوص اتحاد و همدلی بین بازیکنان تیم ملی، گفت: اینجا تیم باشگاهی نیست. همه وظیفه داریم برای سربلندی تیم ملی همدل باشیم. انگیزه‌های زیادی داریم. امیدوارم بتوانیم این را بازی‌ها نیز اجرا کنیم و به آنچه که لیاقتمان است برسیم. 

پایان پیام/





منبع: فارس