علی خطیر سخت‌ترین روزهای عمرش را تجربه می‌کند. البته که وقتی او صندلی مدیریت استقلال را پذیرفت می‌دانست که خود را باید برای بزرگترین چالش عمر آماده کند اما شاید فکرش را هم نمی‌کرد که در این شرایط قرار بگیرد. مدیریت در باشگاه‌های بزرگ و پرطرفدار که هواداران میلیونی و خواسته‌های بی‌شمار دارند، بسیار کار […]

- حملات جدید نکونام به خطیر؛ جنگ دوباره شروع شد؟/ پادرمیانی علیرضا و دبیر و یک صلح ناپایدار؛ درست مثل رفاقت با رئیس فدراسیون فوتبال!

علی خطیر سخت‌ترین روزهای عمرش را تجربه می‌کند. البته که وقتی او صندلی مدیریت استقلال را پذیرفت می‌دانست که خود را باید برای بزرگترین چالش عمر آماده کند اما شاید فکرش را هم نمی‌کرد که در این شرایط قرار بگیرد. مدیریت در باشگاه‌های بزرگ و پرطرفدار که هواداران میلیونی و خواسته‌های بی‌شمار دارند، بسیار کار سختی است ولی وقتی سخت‌تر می‌شود که در داخل مجموعه خود هم مجبور باشید بجنگید!

همه از شرایط ماه اخیر علی خطیر اطلاع داریم. او که با هجمه بی‌سابقه‌ای روبرو و تقریباً هر هفته یک مدعی و حاشیه بزرگ داشت! بعد از ماجرای اتهام جعل اسناد – که اتفاقاً یکی از فدراسیون فوتبال و یکی از داخل خود مجموعه مدیران استقلال بود – با ملاقات‌های اخیرش خبرساز شد. علی خطیر در شروع این فصل جنگی بزرگ با جواد نکونام را تجربه کرد که بعد از وساطت «علیرضا دبیر» آنها به صلح رسیدند اما انگار این صلح پایدار نبوده است، درست مثل رفاقت با رئیس فدراسیون! وقتی منسوبان خطیر به صراحت از دبیرکل فدراسیون فوتبال نام بردند و پروژه جعل اسناد را به او نسبت دادند، احتمال می‌رفت که رئیس فدراسیون در دفاع از دبیرکل خود به میدان بیاید اما کمتر کسی فکر می‌کرد قبل از اظهار نظر مهدی تاج دوباره جواد نکونام بر طبل جنگ بکوبد.

استقلال حتی با بازگشت امتیازات سپاهان و پرسپولیس صدرنشین نیم فصل اول شد. نکونام این روزها در سفر خارج و استراحت به سر می‌برد اما ببینید که از همان راه دور چه مصاحبه‌ای می‌کند! به این فرازها از مصاحبه او دقت کنید؛ «از لیستی که به باشگاه داده‌ام دو، سه لژیونر را می‌خواهم چون به آنها نیاز داریم. در واقع استقلال به آنها نیاز دارد. خرید لژیونر نباید تخیلی و رؤیایی تلقی شود چون می‌دانم بسیاری از لژیونرها علاقه قلبی دارند به استقلال بیایند. دوستی در یک برنامه گفته اگر در نیم فصل دوم قانون سقف بودجه و قرارداد رعایت نشود، نتایج تیم متخلف سه بر صفر خواهد شد. این حرف ها فوتبالی نیست و کسی را هم نمی‌ترساند. درخواست من از همه مسئولان باشگاه استقلال این است که فریب این صحبت‌ها یا تهدیدات را نخورده و با تمام قدرت کارشان را کنند. بعد از دربی پرسپولیس از نصف تیم ما شکایت کرد و ما هم باید متقابلا این کار را می کردیم. شنیده‌ام جدیدا شکایت شده که امیدوارم درست باشد. هر چند دیر است ولی باید چنین کارهایی را انجام داد. اینجا باید از حق و حقوق استقلال دفاع کنیم. دیگران علیه ما هستند و ما نباید رفاقتی با آنها رفتار کنیم»

مشخص است که هدف کسی جز مدیرعامل استقلال نیست. جواد نکونام دوباره کنایه زدن را شروع کرده و اینکه حق با کیست تاثیری در نتیجه این ماجرا ندارد. بلافاصله بعد از صحبت‌های نکونام، مهدی تاج هم به خطیر کنایه زد تا پس از بیانیه وزارت ورزش، مدیرعامل جوان استقلال در ضعیف‌ترین موضع خود از روز اول کارش قرار بگیرد…

منبع: خبـر ورزشی