ایران دومین تیم «سالخورده» و سومین تیم «ارزشمند»جام ملت‌ها
ایران دومین تیم «سالخورده» و سومین تیم «ارزشمند»جام ملت‌ها

میانگین سنی شاگردان امیر قلعه‌نویی به ۲۹ سال رسیده و آن‌ها را به دومین تیم مُسن جام ملت‌های آسیا تبدیل کرده است اگرچه تیم ملی ایران سومین تیم ارزشمند جام ملت‌های آسیا هم هست. کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اسامی کامل بازیکنان ۲۶ تیم حاضر در مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر را اعلام کرد که […]

میانگین سنی شاگردان امیر قلعه‌نویی به ۲۹ سال رسیده و آن‌ها را به دومین تیم مُسن جام ملت‌های آسیا تبدیل کرده است اگرچه تیم ملی ایران سومین تیم ارزشمند جام ملت‌های آسیا هم هست.

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اسامی کامل بازیکنان ۲۶ تیم حاضر در مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر را اعلام کرد که تیم ملی ایران در میان تیم‌های باتجربه حاضر در رقابت‌ها قرار دارد.

با خروج نام محمدجواد حسین‌نژاد از فهرست تیم کشورمان برای جام ملت‌های آسیا، میانگین سنی شاگردان امیر قلعه‌نویی به ۲۹ سال رسیده و آنها را به دومین تیم مُسن جام ملت‌های آسیا تبدیل کرده است.

سیواراک تدسونگ‌نئون دروازه‌بان تیم ملی تایلند با ۳۹ سال و هشت ماه و ۱۷ روز، مُسن‌ترین بازیکن جام ملت‌ها لقب گرفت و ماکسیم صراف دروازه‌بان تیم ملی سوریه با ۱۸ سال و ۹ ماه و ۲۳ روز، جوان‌ترین بازیکن هجدهمین دوره این رقابت‌ها خواهد بود.

رده‌بندی تیم‌های حاضر در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از لحاظ میانگین سنی و ارزش مادی را ببینید:

ایران دومین تیم «سالخورده» و سومین تیم «ارزشمند»جام ملت‌ها

ایران دومین تیم «سالخورده»جام ملت ها لقب گرفت

منبع: اطلاعات انلاین