در جریان دیدار نساجی در برابر فولاد تیم مازنی با انتشار بیانیه ای نوشت: گل تیم فولاد در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است. بعد از پایان بازی هم باشگاه نساجی با انتشار بیانیه ای جدید نوشت: تصمیم داور مبنی بر اخراج بازیکن تیم نساجی هم اشتباه بوده است. باشگاه نساجی در این بیانیه ضمن […]

- بزرگ ترین تهمت به داور؛ آن اشتباه عمدی بود!

در جریان دیدار نساجی در برابر فولاد تیم مازنی با انتشار بیانیه ای نوشت: گل تیم فولاد در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است. بعد از پایان بازی هم باشگاه نساجی با انتشار بیانیه ای جدید نوشت: تصمیم داور مبنی بر اخراج بازیکن تیم نساجی هم اشتباه بوده است. باشگاه نساجی در این بیانیه ضمن شکایت به کمیته انضباطی و کمیته داوران از فدراسیون فوتبال درخواست کرد که این اشتباهات را مورد بررسی موشکافانه قرار دهد و تاکید کرد خیلی ساده است؛ اگر این اشتباهات اشتباهات سهوی تلقی شود!

با گذشت چند روز این بازی فرهاد کوچک زاده سرپرست تیم نساجی در یک برنامه تلویزیونی این اشتباهات را عمدی تلقی می کند و می گوید؛ «متاسفانه در بازی با فولاد ۷-۸ بازیکن را به دلایل مختلف در اختیار نداشتیم، ولی به نظرم اسم آن اشتباه تیم داوری را نمی‌شود اشتباه گذاشت؛ باید اسم آن را چیز دیگری گذاشت و به دلیل احترام نمی‌توانم حرف دیگری بزنم؛ آن اتفاق کاملا عمدی بود!»

این یک از بزرگ ترین تهمت ها به داور در فصل جاری مسابقات است و باید منتظر ماند و دید که واکنش فدراسیون فوتبال در برابر این ادعا چه خواهد بود.

پیش از تیم نساجی تیم آلومینیوم اراک به تصمیم داور در بازی با فولاد معترض شد و در آن بازی هم کارشناسان داوری تایید کردند گل تیم فولاد آفساید بوده است.

منبع: خبـر ورزشی