پیروزی شهرداری گرگان مقابل ذوب آهن در لیگ برتر بسکتبال
پیروزی شهرداری گرگان مقابل ذوب آهن در لیگ برتر بسکتبال

نخستین دیدار از هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال، امروز بین دو تیم صدرنشین شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان برگزار شد و برتری ۷۸ بر ۷۲ شهرداری گرگان به پایان رسید. بازی در کوارتر نخست با برتری ۲۲ بر ۱۷ شهرداری گرگان آغاز شد، اما ذوب آهن در کوارتر دوم ۲۶ بر ۱۳ برنده شد […]

لیگ برتر بسکتبال - پیروزی شهرداری گرگان مقابل ذوب آهن در لیگ برتر بسکتبال

نخستین دیدار از هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال، امروز بین دو تیم صدرنشین شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان برگزار شد و برتری ۷۸ بر ۷۲ شهرداری گرگان به پایان رسید.

بازی در کوارتر نخست با برتری ۲۲ بر ۱۷ شهرداری گرگان آغاز شد، اما ذوب آهن در کوارتر دوم ۲۶ بر ۱۳ برنده شد تا به جریان بازی برگردد و پیش بیفتد.

پیروز کوارتر سوم، شهرداری با حساب ۲۰ بر ۱۵ بود. مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در کوارتر پایانی هم ۲۳ بر ۱۴ برنده شد تا تیم شهرداری در نهایت ۷۸ بر ۷۲ به پیروزی رسیده باشد.

دوایت بایکس ۱۴ و اصغر کاردوست ۱۲ امتیاز برای ذوب آهن کسب کردند. ویل چری و نوید رضایی‌فر نیز هر کدام ۱۹ امتیاز برای شهرداری گرگان به دست آوردند. ارسلان کاظمی نیز با ثبت ۱۲ امتیاز و ۱۰ ریباند برای شهرداری، دابل دابل کرد.

شهرداری گرگان در پایان این بازی با ۱۲ پیروزی، یک شکست و ۲۵ امتیاز به صدرنشینی ادامه داد و ذوب آهن با ۱۱ پیروزی، ۲ شکست و ۲۴ امتیاز در جایگاه دوم، باقی ماند.

باشگاه خبرنگاران