به گزارش زیرنویس، مهدی بخشی دقایقی قبل در گفت‌وگوی ویژه خبری از شبکه استانی سیما اظهار داشت: تمام منطقه گلزار شهدا قبل از مراسم با وسایل فنی و الکترونیکی و سگ‌های مواد منفجره‌یاب چک شد و این شایعه است که موادمنفجره داخل سطل زباله بوده است. دادستان کرمان با تاکید بر اینکه هر ۲ انفجار […]

به گزارش زیرنویس، مهدی بخشی دقایقی قبل در گفت‌وگوی ویژه خبری از شبکه استانی سیما اظهار داشت: تمام منطقه گلزار شهدا قبل از مراسم با وسایل فنی و الکترونیکی و سگ‌های مواد منفجره‌یاب چک شد و این شایعه است که موادمنفجره داخل سطل زباله بوده است.

دادستان کرمان با تاکید بر اینکه هر ۲ انفجار کرمان انتحاری بود، تصریح کرد: آنها نتوانستند مواد منفجره کار بگذارند.

وی از دستگیری عناصری از داعش در کرمان طی ماه‌های گذشته خبر داد و گفت: ۲۳ عنصر داعشی که آماده عملیات انتحاری در استان کرمان بودند، طی این مدت دستگیر شدند.

وی درباره پژو ۴۰۵ سربی رنگ مستقر در محل سانحه تروریستی هم گفت: این پژو بررسی شد و متوجه شدیم کارت تردد داشته است زیرا خودروهای مجاز با کارت تردد می‌توانستند وارد محدوده شوند.

بخشی ادامه داد: این خودرو هم باید تجهیزات را می‌آورد و اشکالی بر آن وارد نبود و عنایت الهی بود که این پژو در آنجا قرار گرفته بود، کمربندهای انتحاری دارای ساچمه‌های زیادی است و اگر این خودرو نبود شهدای بیشتری داشتیم.

دادستان کرمان از دستگیری ۳۲ نفر در جریان پرونده جنایت تروریستی کرمان خبر داد و گفت: این افراد مراحل مقدماتی را طی می‌کنند و در حال بازجویی هستند.

مشرق

 

 

منبع خبر: رکنـا