به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، حزب‌الله لبنان اعلام کرد که رزمندگان مقاومت نظامیان و موضع‌های ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال اراضی اشغالی هدف قرار داده‌اند. حزب‌الله لبنان تاکید کرد که موضع صهیونیستی «بیاض بلیدا» را با موشک هدف قرار داده است. علاوه بر این حزب‌الله لبنان تاکید کرد که رزمندگان مقاومت موفق […]

به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، حزب‌الله لبنان اعلام کرد که رزمندگان مقاومت نظامیان و موضع‌های ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال اراضی اشغالی هدف قرار داده‌اند.

حزب‌الله لبنان تاکید کرد که موضع صهیونیستی «بیاض بلیدا» را با موشک هدف قرار داده است.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان تاکید کرد که رزمندگان مقاومت موفق شده‌اند نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در شهرک صهیونیستی «آویویم» با تسلیحات مناسب هدف قرار بدهند.

همچنین رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که ۲ موشک ضدزره از سمت لبنان به سوی شتولا در شمال اراضی اشغالی شلیک شده است.

علاوه بر این بر اساس گزارش این رسانه‌ها شهرک صهیونیستی «دوویو» در شمال اراضی اشغالی نیز از سمت لبنان با موشک ضدزره هدف گرفته شده است.

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که ۴ رزمنده مقاومت اسلامی لبنان به نام‌های خضر علی مهنا، مصطفی محمود جابر، عباس حسین رمال و عبدالله حسن الاسمر در درگیری با ارتش رژیم صهیونیستی و در راه قدس به شهادت رسیده‌اند.

از سوی دیگر جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی منطقه سهل القلیله و یکی از ساختمان‌های شهرک کوثریه السیاد در جنوب لبنان را بمباران کردند.

خبرنگار المنار گزارش داد که در بمباران این ساختمان در شهرک کوثریه السیاد کسی آسیب ندیده است.

شهرک‌های عیتا الشعب و سهل المعلیه نیز از سوی جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بمباران شدند.

علاوه بر این توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز شهرک‌های الخیام و علما الشعب را گلوله‌باران کرد.

منبع: مـهر