مرحوم ناصر ملک‌مطیعی ستاره فقید سینمای ایران از جمله بازیگران خوش‌اخلاقی بود که اتفاقا به ورزش و به ویژه کشتی هم علاقه فراوانی داشت. ناصرخان ملک‌مطیعی در پاییز سال ۱۳۹۲ مصاحبه مفصلی با زیرنویس انجام داد و در آن از علاقه خودش به ورزش و رفاقتش با ورزشکاران سخن به میان آورد. مردی که المپیک […]

- آن روز با وجودی که سوپراستار بودم اما هیچ‌کس به من توجه نمی‌کرد!

مرحوم ناصر ملک‌مطیعی ستاره فقید سینمای ایران از جمله بازیگران خوش‌اخلاقی بود که اتفاقا به ورزش و به ویژه کشتی هم علاقه فراوانی داشت. ناصرخان ملک‌مطیعی در پاییز سال ۱۳۹۲ مصاحبه مفصلی با زیرنویس انجام داد و در آن از علاقه خودش به ورزش و رفاقتش با ورزشکاران سخن به میان آورد.

مردی که المپیک ۱۹۷۶ مونترال را از نزدیک تماشا کرده بود، در ارتباط با مراسم تشییع پیکر غلامرضا تختی اسطوره جاودانه ورزش ایران به ما گفت: من در دی ماه سال ۱۳۴۶ بازیگر کاملا سرشناس و شناخته‌شده‌ای در میان مردم بودم. روزی که قرار شد مراسم تشییع پیکر آقاتختی انجام شود، من هم رفتم و اتفاقا مشهور نیز بودم اما تنها روزی بود که مردم توجهی به حضور من و سایر ستارگان بزرگ عالم ورزش و هنر که برای وداع با جهان پهلوان آمده بودند، نداشتند چون برایشان فقط خود تختی مهم بود. من و هیچ‌کدام از افراد مشهور دیگری که در مراسم بودیم در آن روز مورد توجه مردم قرار نگرفتیم و این نشان‌دهنده محبوبیت و عظمت غلامرضا تختی بود.

در همین ارتباط: تختی به رنگی که ندیدیم/ نسل‌های سرگردان میان «غلامرضا»ی زمین و «تختی» آسمان

منبع: خبـر ورزشی