امروز سالگرد درگذشت غلامرضا تختی است. کشتی‌گیر بزرگی که جدا از بحث توانمندی و مدال‌های ارزشمندی که برایمان کسب کرد، همواره در ورزش ایران اسوه جوانمردی هم تلقی می‌شود. او با گروهی از فوتبالیست‌های سرشناس زمان خودش رفاقت داشت و اتفاقاً حمید شیرزادگان ملی پوش بزرگ دهه ۴۰ فوتبال ایران که در برهه‌ای از سوی […]

غلامرضا تختی .پرسپولیس - روزی که غلامرضا تختی به استقبال پاطلایی پرسپولیس رفت!

امروز سالگرد درگذشت غلامرضا تختی است. کشتی‌گیر بزرگی که جدا از بحث توانمندی و مدال‌های ارزشمندی که برایمان کسب کرد، همواره در ورزش ایران اسوه جوانمردی هم تلقی می‌شود. او با گروهی از فوتبالیست‌های سرشناس زمان خودش رفاقت داشت و اتفاقاً حمید شیرزادگان ملی پوش بزرگ دهه ۴۰ فوتبال ایران که در برهه‌ای از سوی هواداران پرسپولیس لقب “پا طلایی” گرفته بود، از جمله رفقای نزدیک جهان پهلوان تختی محسوب می‌شد.

شیرزادگان چند سال قبل از مرگش در مورد رفاقت با آقا تختی به ما گفت: در سال‌های پایانی دوران فوتبالم و قبل از اینکه پرسپولیس تاسیس شود، من برای مقطعی به آمریکا رفتم و ایران نبودم. اوایل دهه ۴۰ بود و من و شادروان تختی هر دو در اوج شهرت بودیم. در آمریکا با او صحبت کردم و زمان بازگشتم را اطلاع دادم. وقتی به فرودگاه مهرآباد رسیدم، جهان پهلوان تختی را دیدم که با دسته گل به استقبالم آمده بود. آن روز را هرگز فراموش نمی‌کنم چون تختی واقعاً در حق من لطف بزرگی کرد”

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.