به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، اللهیار صیادمنش در نخستین روز سال ۲۰۲۴ و چهارمین بازی خود در فصل جاری چمپیونشیپ انگلیس که مثل دیدار‌های قبل حضور تعویضی در زمین داشت، توانست نمایش درخشانی مقابل شفیلد ونزدی ارائه کند و عملکردش در حضور ۳۵ دقیقه‌ای با گرفتن یک پنالتی همراه باشد تا همین اتفاق […]

 

الهیار صیادمنش, فوتبال انگلیس - پایان دوران کابوس وار صیادمنش در انگلیس

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، اللهیار صیادمنش در نخستین روز سال ۲۰۲۴ و چهارمین بازی خود در فصل جاری چمپیونشیپ انگلیس که مثل دیدار‌های قبل حضور تعویضی در زمین داشت، توانست نمایش درخشانی مقابل شفیلد ونزدی ارائه کند و عملکردش در حضور ۳۵ دقیقه‌ای با گرفتن یک پنالتی همراه باشد تا همین اتفاق او را به ترکیب اصلی در دیدار امشب در جام حذفی برساند.

تیم فوتبال هال سیتی در حالی که برای نخستین بار در فصل ۲۴-۲۰۲۳ اللهیار صیادمنش را در ترکیب اولیه و خط حمله داشت، از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در دیدار رفت مرحله سوم جام حذفی انگلیس به مصاف بیرمنگام رفت.

صیادمنش که بخاطر مصدومیت‌های متوالی مسابقات زیادی را از دست داد و در تاکتیک سرمربی هال سیتی هم قرار نگرفت، از ابتدای فصل فقط در چهار دیدار به‌عنوان یار جانشین استفاده شد که امشب در نخستین حضور ثابت توانست با انگیزه و تاثیرگذار کار کند و در دقیقه ۱۶ اولین تاثیرگذاری خود را داشت، ولی ضربه ایستگاهی به دست آمده توسط او راهی اوت شد.

بیرمنگام در دقیقه ۱۸ به گل رسید، اما در دقیقه ۳۶ نزدیک بود اللهیار گل تساوی را به ثمر رساند که شوت تماشایی او از پشت محوطه جریمه با اختلاف کم از کنار تیرک سمت چپ به بیرون رفت و لحظاتی بعد هم یک ضربه خطرناک دیگر این مهاجم ایرانی با بدشانسی تبدیل به گل نشد.

اللهیار که سال گذشته در ۱۹ مسابقه چمپیونشیپ و یک دیدار جام حذفی مجموعا دو گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده بود، نزدیک بود در دقیقه ۶۷ مقابل بیرمنگام اولین گل فصل‌اش را بزند که شوت پای چپ او از پشت محوطه جریمه را گلر حریف در اختیار گرفت.

صیادمنش در دقیقه ۸۲ تعویض شد که پنج دقیقه پس از آن هال سیتی توانست گل تساوی را توسط ماتی یاکوبس به ثمر رساند و دیدار رفت جام حذفی مقابل بیرمنگام را با نتیجه یک بر یک به پایان ببرد.

اللهیار در حالی امشب حضور ثابت در ترکیب هال سیتی داشت که آخرین بار در یک دیدار رسمی، در هفته پایانی فصل گذشته چمپیونشیپ انگلیس چنین شرایطی را تجربه کرده بود، ولی هشت ماه تلخ برای او به پایان رسید.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا