شاکر: از تشکیل کمیته اصلاح آیین‌نامه سازمان لیگ والیبال استقبال می‌کنم
شاکر: از تشکیل کمیته اصلاح آیین‌نامه سازمان لیگ والیبال استقبال می‌کنم

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، جلسه هماهنگی و هم‌اندیشی مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری با مسوولان فدراسیون والیبال و سازمان لیگ با حضور وحید مرادی سرپرست فدراسیون والیبال روز چهارشنبه، ششم دی ماه برگزار شد. در پایان این جلسه مقرر شد تا کمیته‌ای تشکیل شود که آیین نامه سازمان لیگ فدراسیون والیبال را مورد بازبینی […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، جلسه هماهنگی و هم‌اندیشی مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری با مسوولان فدراسیون والیبال و سازمان لیگ با حضور وحید مرادی سرپرست فدراسیون والیبال روز چهارشنبه، ششم دی ماه برگزار شد. در پایان این جلسه مقرر شد تا کمیته‌ای تشکیل شود که آیین نامه سازمان لیگ فدراسیون والیبال را مورد بازبینی قرار دهد که این امر مورد استقبال مدیران عامل باشگاه‌ها هم قرار گرفت.

در همین راستا فدراسیون والیبال از باشگاه‌ها درخواست کرده است تا نفرات مدنظر خود برای حضور در این کمیته را اعلام کنند تا در نهایت افرادی که بیشترین رای را کسب کردند نماینده‌ باشگاه‌ها در این کمیته باشند.

جواد شاکر، مدیرعامل باشگاه ایفاسرام اردکان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، با استقبال از این طرح اظهار داشت: اینکه آیین‌نامه سازمان لیگ مورد بازبینی قرار بگیرد به سود همه خواهد بود. قطعاً بندهایی در آیین‌نامه وجود دارد که باید اصلاح شود تا باشگاه‌ها، مربیان و بازیکنان متضرر نشوند. شک ندارم این موضوع می‌تواند به پیشرفت والیبال و بالا رفتن سطح برگزاری مسابقات کمک شایانی بکند.

وی درمورد نظرسنجی از باشگاه‌ها برای انتخاب اعضای کمیته‌ای به منظور اصلاح آیین‌نامه سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: با توجه به اینکه این اتفاق موجب می‌شود تا تصمیم‌گیری‌ها از حالت انحصاری خارج شود، آن را تایید می‌کنم. در شرایط کنونی مقرر شده است تا هر باشگاه ۵ نفر را انتخاب کند و نفراتی که بیشترین رای را کسب کردند نماینده باشگاه‌ها در کمیته اصلاح آیین‌نامه باشند. این اتفاق خیلی خوب و مثبت است و موضوعات را از حالت انحصاری و انتخابی خارج می‌کند. در گذشته چنین چیزی وجود نداشت و حالا می‌توان شرایطی را فراهم کرد که قوانین به ضرر باشگاه یا بازیکنی نباشد. 

پایان پیام/

 





منبع: فارس