به گزارش زیرنویس، سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری با اعلام این خبر گفت: با اقدامات اطلاعاتی ماموران تیم عملیات کلانتری ۱۷۳ امین آباد، با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی سرنخ هایی از توزیع موادمخدر توسط اعضای یک باند به دست آوردند.  فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود: با افزایش تیم های اطلاعاتی و عملیاتی کلانتری […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری با اعلام این خبر گفت: با اقدامات اطلاعاتی ماموران تیم عملیات کلانتری ۱۷۳ امین آباد، با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی سرنخ هایی از توزیع موادمخدر توسط اعضای یک باند به دست آوردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود: با افزایش تیم های اطلاعاتی و عملیاتی کلانتری اعضای این باند ۶ نفره که پنج نفر از آن اتباع خارجی بودند در یک باغ متروکه در محدوده کمربندی دوم تهران که اقدام به توزیع موادمخدر در سطح استان تهران می نمودند، شناسایی شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از  انجام هماهنگی های قضائی و آغاز عملیات در یک اقدام ضربتی ماموران کلانتری امین آباد، ۶ سوداگر مرگ دستگیر، چهارکیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه و یک قبضه سلاح ساچمه زن از مخفیگاه آنان کشف شد.

سرهنگ طرهانی در پایان از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندها و فروشندگان موادمخدر را سریعاً به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

منبع خبر: رکنـا