جردن هندرسون ممکن است در کمتر از شش ماه پس از انتقال پرسودش به عربستان سعودی، در راه بازگشت به لیگ برتر باشد. این بازیکن ۳۳ ساله در ماه جولای با ۱۲ میلیون پوند به الاتفاق استیون جرارد پیوست و از آن زمان تاکنون ۱۹ بازی برای تیم لیگ حرفه‌ای عربستان انجام داده است. به […]

- یک ستاره دیگر هم از بازی کردن در عربستان پشیمان شد/ حقوق نجومی هم دیگر وسوسه‌انگیز نیست

جردن هندرسون ممکن است در کمتر از شش ماه پس از انتقال پرسودش به عربستان سعودی، در راه بازگشت به لیگ برتر باشد. این بازیکن ۳۳ ساله در ماه جولای با ۱۲ میلیون پوند به الاتفاق استیون جرارد پیوست و از آن زمان تاکنون ۱۹ بازی برای تیم لیگ حرفه‌ای عربستان انجام داده است. به گزارش نشریه میل، هندرسون برای سازگاری در خاورمیانه با مشکلاتی مواجه شده و به طور جدی پیشنهادهایی که باشگاه در این ماه دریافت می‌کند را بررسی خواهد کرد.

آشفتگی هندرسون با ۹ بازی بدون برد الاتفاق تشدید شده و جرارد نیز تحت فشار فزاینده‌ای قرار گرفته است. هندرسون علاوه بر سبک زندگی متفاوت، با گرما و رطوبت شدید بازی‌ها نیز مشکل دارد. گفته می‌شود که این ملی‌پوش انگلیسی به هم‌تیمی‌هایش اعلام کرده که انتقالش به عربستان اشتباه بوده و در حال بررسی گزینه‌های پیشنهادی است و علاقه دارد که به لیگ برتر برگردد.

نشریه سان از لیورپول، نیوکاسل، چلسی و سلتیک به عنوان مقاصد احتمالی این بازیکن انگلیسی نام برده، و احتمال می‌دهد که یک باشگاه آلمانی نیز در پی او باشد.

بیشتر بخوانید: ۱۰ بمبی که شاید در نقل‌وانتقالات زمستان ۲۰۲۴ بترکد/ طلسم طولانی‌ترین انتقال تاریخ فوتبال شکسته می‌شود؟

منبع: خبـر ورزشی