با نزدیک شدن به نقل و انتقالات زمستانی شایعات در خصوص تیم‌ها و بازیکنان مختلف به اوج خودش رسیده است. یکی از بازیکنانی که حسابی در این فصل درخشیده رامین رضاییان ستاره ملی‌پوش سپاهان است که هم در ترکیب تیم ملی و هم در سپاهان عالی کار کرده است. بعد از جدایی گل‌محمدی ابتدا گفته […]

- بازگشت به پرسپولیس یا رفتن به امارات؟ هیچ‌کدام! خبری از تمدید هم نیست…

با نزدیک شدن به نقل و انتقالات زمستانی شایعات در خصوص تیم‌ها و بازیکنان مختلف به اوج خودش رسیده است. یکی از بازیکنانی که حسابی در این فصل درخشیده رامین رضاییان ستاره ملی‌پوش سپاهان است که هم در ترکیب تیم ملی و هم در سپاهان عالی کار کرده است.

بعد از جدایی گل‌محمدی ابتدا گفته شد رضاییان ممکن است به تیم سابقش برگردد و چند روز قبل هم رسانه‌های اماراتی از پیشنهاد الوصل به این ستاره تیم ملی خبر دادند. درخشش رضاییان به خصوص در بازی‌های ملی و رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا سبب شد تا این بازیکن دوباره مورد توجه تیم‌های عربی قرار بگیرد. پیگیری‌های ما نشان می‌دهد با وجود داشتن پیشنهادات مختلف داخلی و خارجی، رامین برنامه‌ای برای ترک سپاهان ندارد و در این تیم ماندنی است.

باشگاه سپاهان هم تحت هیچ شرایطی حاضر به از دست دادن رضاییان نخواهد بود و حتی پیشنهاد تمدید قرارداد هم به این بازیکن داده شد. با این حال رامین نه به فکر تمدید قرارداد خود با سپاهان است و نه قصد جدایی دارد.

به این ترتیب مدافع راست تیم ملی احتمالا فقط تا پایان فصل سپاهانی خواهد ماند.  

منبع: خبـر ورزشی