افشاردوست سخنگوی کمیته فنی شد
افشاردوست سخنگوی کمیته فنی شد

به گزارش زیرنویس، نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال امروز (یکشنبه ۱۷ دی) با حضور وحید مرادی سرپرست فدراسیون، ناصر میرفخرایی، محمود افشاردوست، مصطفی کارخانه، منوچهر پورحسن، علی فتاحی، پدیده بلوری‌زاده، امیر طلوع‌کیان و‌ جواد مهرگان (به صورت آنلاین) برگزار شد. در این نشست مقرر شد که کمیته فنی به صورت هفتگی برگزار شود و با […]

به گزارش زیرنویس، نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال امروز (یکشنبه ۱۷ دی) با حضور وحید مرادی سرپرست فدراسیون، ناصر میرفخرایی، محمود افشاردوست، مصطفی کارخانه، منوچهر پورحسن، علی فتاحی، پدیده بلوری‌زاده، امیر طلوع‌کیان و‌ جواد مهرگان (به صورت آنلاین) برگزار شد.

در این نشست مقرر شد که کمیته فنی به صورت هفتگی برگزار شود و با توجه به اهمیت اطلاع‌رسانی در خصوص خروجی و مصوبات جلسات به رسانه‌ها از یک منبع مشخص و اهمیت اطلاع‌رسانی به لحاظ پاسخ‌گویی به علاقمندان والیبال و همچنین حفظ محرمانگی برخی اطلاعات که موجب تغییر در روند مذاکرات می‌شود، محمود افشاردوست به عنوان سخنگوی کمیته فنی انتخاب و معرفی شد.

محمود افشاردوست بازیکن و مربی سابق تیم‌های ملی و باشگاهی، در سال های نه چندان دور به عنوان دبیر کل و سخنگوی فدراسیون والیبال فعالیت می‌کرد و همچنین در حال حاضر عضو کمیته مربیان کنفدراسیون والیبال آسیا است.

پایان پیام/





منبع: فارس