بهتاش فریبا ملی‌پوش اسبق استقلال که در زمان نصرالله عبداللهی مربی این تیم محسوب می‌شد و چند سال قبل نیز برای مقطعی مدیریت فنی آبی‌پوشان پایتخت را بر عهده گرفت، حرف آخر را در رابطه با شکل یارگیری در نیم‌فصل دوم بر زبان آورد و به زیرنویس گفت: واقعیت امر این است که در تابستان […]

- پیشکسوت استقلال حرف آخر را زد؛ ما هم باید سقف بودجه را رد کنیم!

بهتاش فریبا ملی‌پوش اسبق استقلال که در زمان نصرالله عبداللهی مربی این تیم محسوب می‌شد و چند سال قبل نیز برای مقطعی مدیریت فنی آبی‌پوشان پایتخت را بر عهده گرفت، حرف آخر را در رابطه با شکل یارگیری در نیم‌فصل دوم بر زبان آورد و به زیرنویس گفت: واقعیت امر این است که در تابستان کلاه گشادی سر استقلال رفت. بچه‌ها و اعضای کادر فنی معرفت به خرج دادند و از رقم قراردادشان کم کردند اما دیدیم که چند تیم به راحتی سقف بودجه را رد کردند.

بهتاش فریبا ادامه داد: هیچ برخوردی با تیم‌هایی که بالاتر از سقف هزینه داشتند نشد و امتیازی هم از چنین تیم‌هایی کم نگردید! بنابراین بهترین روش ممکن این است که ما هم در مهلت نقل و انتقالات زمستانی دقیقا همین کار را بکنیم.

فریبا با تاکید بر این‌که استقلال هم باید از سقف بودجه رد شود و نهایتا جریمه‌اش را بپردازد، توضیح داد: چون در نیم‌فصل دوم کار بسیار دشوارتر است و استقلال حتما به بازیکن احتیاج دارد.

پیشکسوت استقلال در پایان درمورد بحث احداث ورزشگاه اختصاصی استقلال نیز تصریح کرد: اگر این طرح به مرحله اجرا درآمده و قطعی شود، حتما به نفع استقلال خواهد شد.

این مطلب را هم بخوانید: هافبک ۱۶۰میلیون تومانی استقلال ۸میلیارد تومان بخشید!

منبع: خبـر ورزشی