استقلال در حالی نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر را به پایان رساند که یوسو سسما مربی اسپانیایی مورد اعتماد جواد نکونام را به عنوان بدنساز در اختیار داشت. مردی که پس از پایان دوره رفته مسابقات مشخص شد هنوز قراردادش با استقلال به ثبت نرسیده و اگر قضیه به همین شکل باقی بماند، اویا […]

استقلال .جواد نکونام - یک مشکل تازه برای استقلال و نکونام

استقلال در حالی نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر را به پایان رساند که یوسو سسما مربی اسپانیایی مورد اعتماد جواد نکونام را به عنوان بدنساز در اختیار داشت.

مردی که پس از پایان دوره رفته مسابقات مشخص شد هنوز قراردادش با استقلال به ثبت نرسیده و اگر قضیه به همین شکل باقی بماند، اویا باید به تهران برگردد و قید نشستن روی نیمکت استقلال در دوره برگشت را بزند یا اینکه اصلاً در اروپا ماندگار شود و دیگر آبی پوشان تهرانی را همراهی نکند.

اتفاقی که اگر رخ بدهد، با توجه به فشردگی نیم فصل دوم و آغاز جام حذفی، مشکل بزرگی برای جواد نکونام خواهد بود روی همین اصل شنیدیم سرمربی استقلال بلافاصله پس از بازگشت به تهران قضیه قرارداد یوسو را پیگیری می‌کند و تاکید دارد پیش از آغاز نیم فصل دوم حتماً باید این مسئله به سرانجام برسد و قرارداد دستیار اسپانیایی‌اش در سازمان لیگ ثبت شود.

منبع: خبـر ورزشی