سعید معروف به داد شهدابی‌ها می‌رسد؟
سعید معروف به داد شهدابی‌ها می‌رسد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مهدی مهدوی، کاپیتان و پاسور تیم والیبال شهداب یزد در بازی هفته گذشته این تیم مقابل سایپا تهران از ناحیه پشت ساق پا دچار درد شدید شد و به همین علت مجبور شد زمین مسابقه را ترک کند. پس از بررسی‌های دقیق و انجام معاینات پزشکی مشخص شد او دچار […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مهدی مهدوی، کاپیتان و پاسور تیم والیبال شهداب یزد در بازی هفته گذشته این تیم مقابل سایپا تهران از ناحیه پشت ساق پا دچار درد شدید شد و به همین علت مجبور شد زمین مسابقه را ترک کند. پس از بررسی‌های دقیق و انجام معاینات پزشکی مشخص شد او دچار پارگی از ناحیه آشیل و عضلات اطراف آشیل پا شده است و نیاز به عمل جراحی دارد تا بتواند به شرایط تمرین و مسابقه برسد.

به این ترتیب مهدوی با توجه به زمان باقی مانده تا انتهای فصل امکان همراهی تیم والیبال شهداب را تا انتهای فصل نخواهد داشت. کاپیتان تیم والیبال شهداب روز سه‌شنبه، ۱۹ دی ماه برای انجام عمل جراحی، پای خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد.

از گوشه‌ و کنار شنیده می‌‌شود شهدابی‌ها که به دنبال کسب سومین قهرمانی خود در لیگ برتر هستند برای پر کردن جای خالی پاسور باتجربه خود به فکر جذب سعید معروف هستند؛ البته هنوز مذاکراتی در این خصوص صورت نگرفته، اما به نظر می‌رسد که او می‌تواند تنها گزینه‌ای باشد که مسیر را برای رسیدن یزدی‌ها به سومین قهرمانی هموار خواهد کرد.

پایان پیام/





منبع: فارس