آینده متزلزل کاسمیرو در منچستر یونایتد؛ بجنگ یا به عربستان برو!
آینده متزلزل کاسمیرو در منچستر یونایتد؛ بجنگ یا به عربستان برو!

به گزارش زیرنویس، بیش از ۲ ماه است که کاسمیرو برای منچستر یونایتد بازی نکرده، البته قبل از مصدومیتش نیز آن چنان آش دهان سوزی «در این فصل» برای تن‌هاگ نبود. با این حال هواداران امیدوارند ورژنی از کاسمیرو به ترکیب بازگردد که مثل فصل گذشته موثر، جنگنده و قدرتمند باشد. هافبک برزیلی منچستر که […]

به گزارش زیرنویس، بیش از ۲ ماه است که کاسمیرو برای منچستر یونایتد بازی نکرده، البته قبل از مصدومیتش نیز آن چنان آش دهان سوزی «در این فصل» برای تن‌هاگ نبود. با این حال هواداران امیدوارند ورژنی از کاسمیرو به ترکیب بازگردد که مثل فصل گذشته موثر، جنگنده و قدرتمند باشد.

هافبک برزیلی منچستر که ماه آینده ۳۲ ساله می شود از سوی عربستان پیشنهاد دارد. پیشنهادی که طبق گزارش «منچستر ایونینگ نیوز» بسیار گران است و می‌تواند نظر سران یونایتد را تغییر دهد.

- آینده متزلزل کاسمیرو در منچستر یونایتد؛ بجنگ یا به عربستان برو!

این در شرایطی است که کاسمیرو تصمیم دارد بازگشتی متفاوت به ترکیب یونایتد داشته باشد و بتواند عملکردی بهتر در نیم فصل دوم از خود نشان دهد. برای همین گفته می‌شود نگرشی متفاوت در یونایتد ایجاد شده که به این بازیکن فرصت بدهند تا خودش را بازسازی کند زیرا یونایتد به کاسمیرو فصل قبل نیازمند است، نه بازیکنی که راهِ عربستان را پیش می‌گیرد. 

پایان پیام/

 





منبع: فارس