اسدی:‌ یک سال است که در پست مهاجم بازی می کنم
اسدی:‌ یک سال است که در پست مهاجم بازی می کنم

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، رضا اسدی در حاشیه تمرین تیم ملی در جزیره کیش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشحالم که در این اردو و در این جمع ملی‌پوشان حضور دارم. اردوی خیلی خوبی داریم به هماهنگی نسبی هم رسیده‌ایم فردا هم عازم قطر هستیم و امیدوارم شرایط خوبی را داشته باشیم و بتوانیم […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، رضا اسدی در حاشیه تمرین تیم ملی در جزیره کیش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشحالم که در این اردو و در این جمع ملی‌پوشان حضور دارم. اردوی خیلی خوبی داریم به هماهنگی نسبی هم رسیده‌ایم فردا هم عازم قطر هستیم و امیدوارم شرایط خوبی را داشته باشیم و بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. در جزیره کیش همه چیز خوب است مخصوصاً از محل استراحت و هتل و محل تمرین‌مان و همه چیز خیلی خوب است.

اسدی در مورد اینکه چقدر امیدوار است تا درخشش در لیگ برتر را در تیم ملی هم داشته باشد، عنوان کرد: این چیزی نیست که مخصوص من باشد مخصوص همه بازیکنان است. همه تمام توان و تلاش‌شان را می‌گذارند تا تیم ملی بهترین نتیجه را بگیرد. 

وی در مورد حمایت هواداران از تیم ملی گفت: خیلی خوب بوده مثل همیشه؛ همه در کنار هم هستیم. امیدوارم با حمایت‌شان و دعای خیر‌شان ما را کمک کنند و در نهایت نتیجه خوبی بگیریم.

مهاجم تیم ملی فوتبال در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی براینکه کسی انتظار نداشت شما در خط حمله بتوانید در تیم ملی هم پدیده شوید، گفت: حدود یکسال است که مهاجم بازی می‌کنم و بیشتر در فاز هجومی بازی می‌کنم و فرصتی به من داده شود تمام تلاشم را می‌کنم جواب لطف امیر قلعه‌نویی را بدهم و هم سرباز خوبی برای کشور عزیزمان و مردم ایران باشم.

پایان پیام/





منبع: فارس