در دیداری از هفته نوزدهم رقابت‌های سری آ ایتالیا تیم‌های سالرنیتانا و یوونتوس به مصاف هم رفتند که بیانکونری این بازی را با نتیجه ۲-۱ برد. دو تیم در حالی برابر یکدیگر صف آرایی کردند که تنها سه روز قبل از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا در شهر تورین به مصاف هم رفته […]

- یووه هم ۲۰۲۴ را با برد شروع کرد

در دیداری از هفته نوزدهم رقابت‌های سری آ ایتالیا تیم‌های سالرنیتانا و یوونتوس به مصاف هم رفتند که بیانکونری این بازی را با نتیجه ۲-۱ برد.

دو تیم در حالی برابر یکدیگر صف آرایی کردند که تنها سه روز قبل از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا در شهر تورین به مصاف هم رفته بودند و در آن بازی شاگردان ماسیمیلیانو آلگری ۶ بر یک حریف را شکست دادند. این بار و در خانه سالرنیتانا اما کسب پیروزی برای بانوی پیر به سادگی بازی قبل نبود و میهمان تورینی با وجود ۱۰ نفره شدن میزبان در دقیقه ۵۳ پس از اخراج جولیو ماجوره از خط میانی سالرنیتانا، به زحمت توانستند سه امتیاز را از آن خود کند. در واقع این سالرنیتانا بود که با گلزنی ماجوره در دقیقه ۳۹ از یوونتوس پیش افتاد و به لطف همین گل نیمه نخست را هم برد. یوونتوس گل خورده را در دقیقه ۶۵ توسط ساموئل ایلینگ جونیور پاسخ داد و در دقیقه نخست وقت‌های تلف شده نیمه دوم هم دوشان ولاهوویچ ۳ امتیاز را برای بیانکونری به ارمغان آورد.

به این ترتیب با ثبت چهاردهمین پیروزی در کارنامه یووه، این تیم ۴۶ امتیازی شد و اجازه نداد که فاصله‌اش با اینتر صدرنشین بیشتر از ۲ امتیاز شود.

منبع: خبـر ورزشی