به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از عملیات‌های جدید خود علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی خبر داد. حزب‌الله لبنان اعلام کرد که یک تانک ارتش رژیم صهیونیستی را در موضع صهیونیستی «رویسه العاصی» با موشک‌های کورنت هدف قرار داده و موفق شده نظامیان سوار بر […]

به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از عملیات‌های جدید خود علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی خبر داد.

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که یک تانک ارتش رژیم صهیونیستی را در موضع صهیونیستی «رویسه العاصی» با موشک‌های کورنت هدف قرار داده و موفق شده نظامیان سوار بر آن را به هلاکت رسانده یا زخمی کند.

علاوه بر این نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف موضع صهیونیستی «مطله» از سوی حزب‌الله لبنان با تسلیحات مناسب هدف گرفته شدند. این عملیات نیز به هلاکت یا زخمی‌شدن نظامیان صهیونیست انجامید.

همچنین حزب‌الله لبنان از حمله موشکی به موضع صهیونیستی «رادار» در مزارع اشغالی شبعا و همچنین هدف قراردادن نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در موضع صهیونیستی «مالکیه» خبر داد.

علاوه بر این موضع صهیونیستی «المرج»، پادگان «شومیرا» و تجمع نظامیان صهیونیست در اطراف موضع صهیونیستی «متات» نیز از سوی حزب‌الله لبنان هدف گرفته شد.

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که پادگان صهیونیستی «زرعیت» را نیز با موشک برکان هدف قرار داده و به نظامیان و تجهیزات ارتش رژیم صهیونیستی آسیب وارد کرده است.

با احتساب تمامی این عملیات‌ها، حزب‌الله لبنان طی روز جاری تاکنون ۹ عملیات را علیه موضع‌های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه‌های شمالی اراضی اشغالی به انجام رسانده است.

همچنین ‏رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که دقایقی پیش منطقه‌های شمالی اراضی اشغالی موشک‌باران شده، آژیر هشدار در چندین شهرک صهیونیستی از جمله «کریات شمونه» و برخی منطقه‌های الجلیل علیا به صدا در آمده و صدای دست‌کم ۱۰ انفجار نیز به گوش رسیده است.

همچنین این رسانه‌ها از هدف‌گرفتن منطقه اشغالی «شتولا» نزدیک مرزهای شمالی اراضی اشغالی از سوی لبنان خبر دادند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که یکی از ساختمان‌های شهرک صهیونیستی «المطله» به صورت مستقیم با موشکِ ضدزرهِ شلیک‌شده از لبنان هدف گرفته شده است.

از سوی دیگر توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک‌های عیتا الشعب، رامیا، عیترون، مارون الراس، الناقوره، شبحین، مجدل زون، حولا و الجبین در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

علاوه بر این شهرک‌های الخیام، کفرکلا و میس الجبل نیز از سوی توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی گلوله‌باران شد که در این میان کفرکلا با گلوله‌های دودزای سنگین هدف گرفته شد.

یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی نیز اطراف شهرک الهباریه در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

منبع: مـهر